استکبارستیزی شاخصه اصلی دانش‌آموز در تراز انقلاب است
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
شناسه : 312660
2
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: استکبارستیزی یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های دانش‌آموزان و جوانان در تراز انقلاب است.
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، منوچهر مؤدبی در آئین نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس میاندوآب به مناسبت هفته دانش‌آموز، اظهار کرد: استکبارستیزی یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های دانش‌آموزان و جوانان در تراز انقلاب است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری و بیان اینکه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند باید در تمام عرصه‌ها قوی شویم، افزود: باید در تمام عرصه‌ها قوی شویم تا دشمن جرات تهدید نداشته باشد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های نظامی و دفاعی ایران اسلامی، گفت: اگر امروز دشمن در عرصه نظامی جرات اقدامی ندارد به این دلیل است که در عرصه نظامی قدرت برتر خاورمیانه بوده و جزو کشورهای مقتدر نظامی در دنیا هستیم و این اقتدار خود را نیز در موشک‌باران عین الاسد نشان دادیم.

مؤدبی در ادامه با اشاره به اینکه دانش‌آموزان باید شهدا را الگوی خویش قرار دهند، اظهار کرد: امروز دانش‌آموزان و نوجوانان باید با مطالعه در وصیت‌نامه و زندگینامه شهدا با اهداف آن عزیزان آشنا شده و در زندگی خود به کار گیرند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با تأکید بر اینکه باید قدر این امنیت و آرامش را که به برکت خون شهدا به‌دست‌آمده را بدانیم، تصریح کرد: امنیت کنونی ما مرهون خون شهدا و ایثارگری‌ها و جان‌فشانی‌های این عزیزان است و این را باید قدر بدانیم و در راه شهدا قدم برداریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمن امروز از طریق فضای مجازی وارد شده و می‌خواهد بر اندیشه‌ها و افکار جوانان و نوجوانان ما تأثیر بگذارد، افزود: امروز دشمن بمباران اطلاعاتی و جنگ فرهنگی را در فضای مجازی دنبال می‌کند و روی این نیز سرمایه‌گذاری کرده و لذا لازم است مراقب توطئه‌های دشمنان در این عرصه باشیم.

مؤدبی تصریح کرد: جنگ نرم باتوجه‌به اینکه دشمن حضور فیزیکی ندارد به‌مراتب حساس‌تر از جنگ سخت بوده و هوشیاری و حساسیت بیشتری می‌طلبد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اشاره به اینکه دشمن در اندیشکده‌های خود برای دستیابی به اهداف خود در جنگ نرم برنامه‌ریزی می‌کند، افزود: خانواده یکی از نهادهایی است که دشمن در اندیشکده‌های خود، روی آن برنامه‌ریزی می‌کند و می‌خواهد این نهاد مقدس را به تزلزل بکشاند.

وی هم چنین با تأکید بر لزوم هوشیاری در جنگ شناختی دشمنان، اظهار کرد: نباید فریب بمباران اطلاعاتی و جنگ تحریف دشمن در فضای مجازی را خورد؛ بلکه باید بصیرت داشت و با ارتقای سواد رسانه‌ای، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

مؤدبی به طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی نیز اشاره کرد و گفت: مقاومت پیروز نهایی بوده و باطل و رژیم صهیونیستی نابودشدنی است.

در ادامه این مراسم زنگ استکبارستیزی با حضور مسئولان به صدا درآمد و دانش‌آموزان با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» استکبارستیزی خود را اعلام کردند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.