استکبارستیزی از شاخصه های مهم دانش آموز در تراز انقلاب است
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
شناسه : 303448
6
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: دشمن شناسی، استکبارستیزی و ولایتمداری و عمل به وظیفه دینی و حضور به موقع و انقلابی در صحنه از شاخصه های دانش آموز در تراز انقلاب است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار منوچهر مودبی در جمع فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی در میاندوآب، اظهار کرد: دانش آموزان  باید در خودسازی و معنویت پیشقدم بوده و خود را به سلاح علم و دین مجهز کنند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که جوانان ما نسبت به مسائل بی تفاوت باشند، افزود: فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی باید در قبال مسائل، احساس مسئولیت کرده و در صحنه های مورد نیاز انقلاب حاضر شده و به تکلیف خود عمل کنند.

وی بر لزوم ولایتمداری و استکبارستیزی دانش آموزان تاکید و تصریح کرد: دشمن شناسی و عمل به وظیفه دینی و حضور به موقع و انقلابی در صحنه از وظایف دانش آموزان است.

مودبی در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: در این بیانیه جوانان نقش مهم و محوری داشته و به عنوان موتور محرکه هستند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در ادامه به اهمیت جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال تحریف ارزش های انقلاب و نظام اسلامی است و در این راستا نیز تلاش و برنامه ریزی کرده و می کند که جهاد تبیین خنثی کننده این توطئه دشمنان است.

وی افزود: دشمن با سیاه نمایی می خواهد یاس و ناامیدی را در جامعه تزریق کند که در مقابله با این توطئه دشممان باید روحیه امید را به جامعه تزریق کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.