استقرار ۱۸۹ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه میاندوآب، چهاربرج و باروق
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
شناسه : 316995
2
رئیس مرکز حوزه انتخابیه میاندوآب، چهاربرج و باروق خبر داد: معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: در حوزه انتخابیه میاندوآب، چهاربرج و باروق جمعاً ۱۸۹ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی‌شده است.
پ
پ

محمدرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به آغاز رأی‌گیری در شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه میاندوآب، چهاربرج و باروق هم‌زمان با سراسر کشور، اظهار کرد: در حوزه انتخابیه میاندوآب، چهاربرج و باروق جمعاً ۱۸۹ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی‌شده است.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه میاندوآب، چهاربرج و باروق افزود: از مجموع شعب اخذ رأی؛ تعداد ۱۲۹ صندوق برای شهرستان میاندوآب بوده و ۶۰ صندوق نیز در شهرستان‌های باروق و چهاربرج مستقر هستند.

وی با اشاره وضعیت استقرار شعب اخذ رأی در شهرستان میاندوآب، گفت: ۱۱۲ صندوق در شهر میاندوآب و بخش مرکزی پیش‌بینی‌شده که از این تعداد ۸۳ صندوق ثابت و ۲۹ صندوق نیز سیار هستند.

رضایی تصریح کرد: در بخش بکتاش شهرستان میاندوآب نیز ۱۷ صندوق پیش‌بینی‌شده که از این تعداد ۹ صندوق سیار و ۸ صندوق ثابت است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب با بیان اینکه همه چیز برای برگزاری یک انتخابات پرشور فراهم شده است، اظهار کرد: تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات پرشور، امن و سالم با حضور حداکثری مردم فراهم است.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه میاندوآب، چهاربرج و باروق با اشاره به اینکه تمهیدات و آمادگی کامل قبلی برای برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه اندیشیده شده است، گفت: اقدامات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و حداکثری تدارک‌دیده‌شده و همه کسانی که در شعب اخذ رأی حضور دارند نیز آموزش‌های لازم را گذرانده و آشنا به وظایف خود هستند.

رضایی با بیان اینکه ان‌شاءالله مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان دشمنان می‌کوبند، گفت: ملت بزرگ با حضوری پر شور در این دوره از انتخابات، مایه خوشحالی دوستان نظام و یاس و ناامید برای دشمنان می‌شوند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب با بیان اینکه حضور حداکثری مردم یک شاخص و تعیین‌کننده مهم در برنامه‌سازی و تصمیم‌گیری‌ها است، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران حرف اول و آخر را با حضوری پر شور در این دوره از انتخابات به دشمن خواهند زد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.