استقبال از بهار با 600 هزار بوته گل در میاندوآب
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۰۱
شناسه : 317524
3
شهردار میاندوآب خبر داد: شهردار میاندوآب گفت: عملیات گلکاری نوروزی با هدف زیباسازی منظر و محیط شهری در بلوارها و میادین سطح شهر با حدود 600 هزار بوته انواع گل در حال انجام است.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به اینکه شهرداری میاندوآب آماده سازی محیط شهری را در آستانه عید نوروز در دستور کار قرار داده است، اظهار کرد: در این راستا گلکاری میادین و بلوارها در ورودهای شهری میاندوآب در دستور کار قرار گرفته و اقدامات لازم برای بهبود شرایط و استقبال از مسافران انجام می شود.

شهردار میاندوآب افزود: شتشوی تمامی جداول سطح شهر، نظافت، جارو کشی و تمیز کردن بلوارهای سطح شهر، گلکاری میادین و ورودی های شهری در حال انجام است.

وی گفت: در این زمینه حدود 500 هزار بوته گل بنفشه، 10 هزار بوته گل شب بو و 40 هزار بوته گل میمونی، 40 هزار بوته گل همیشه بهار و یک هزار و 500 بوته گل پماچال در سطح شهر برای گلکاری استفاده شده است.

محمدزاده با اشاره به اینکه جاگذاری و نصب المان های نوروزی نیز در ورودی ها و میادین سطح شهر در حال انجام است، تصریح کرد: در آستانه عید نوروز و نیز همزمان با ماه مبارک رمضان؛ المان‌های  نوروزی و متناسب با ماه رمضان نیز در نقاط مختلف شهر نصب شده است.

شهردار میاندوآب اظهار کرد: این اقدامات در ادامه نصب المان ها و بازسازی میادین و اقدامات عمرانی و باهدف زیباسازی شهری، ایجاد جلوه‌های بصری، رضایت شهروندان و توجه گردشگران و مسافران انجام شده و با قدرت نیز ادامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه بهبود فضای بصری شهری یکی از موضوعات اولویت دار برای مجموعه مدیریت شهری بوده است، اظهار کرد: مجموعه شهرداری و شورای شهر نهایت تلاش خود را برای افزایش رضایتمندی مردم به کار گرفته و در این راستا نیز ایجاد جلوه‌های بصری را در دستور کار دارد.

محمدزاده با بیان اینکه با تمام توان در خدمت مردم میاندوآب هستیم، افزود: با افزایش سرعت و کیفیت فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده طی زمان‌بندی مشخص با مشارکت شهروندان در مقوله زیباسازی شهری امیدوار است، محیط آرام و دلنشین برای شهروندان فراهم شده و مسافران عزیز نیز تصویری زیبا از این شهر داشته باشند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.