استاندار جدید و مسئولان برای حل مشکلات مردم، شبانه روزی تلاش کنند
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۵۳
شناسه : 297038
6
امام جمعه چهاربرج: امام جمعه چهاربرج گفت: استاندار جدید آذربایجان‌غربی باید عزم خود را برای خدمت به مردم جزم و برای خدمت به مردم استان شب و روز نشناخته و به این مردم همیشه در صحنه و شهید پرور و عالم پرور شبانه روزی تلاش کند.
پ
پ

حجت الاسلام اصغر جلالی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به انتصاب استاندار جدید آذربایجان غربی و انتظارات از وی، اظهار کرد: از استاندار آذربایجان غربی و همه استانداران دولت، انتظار داریم که در راستای خدمت به مردم حرکت کنند.

امام  جمعه چهاربرج افزود: استاندار جدید آذربایجان‌غربی باید عزم خود را برای خدمت به مردم جزم و برای خدمت به مردم استان شب و روز نشناخته و به این مردم همیشه در صحنه و شهید پرور و عالم پرور شبانه روزی تلاش کند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید در راستای اعتلای کلمه الله قدم بردارند، گفت: استانداران و مسئولان باید در راستای اعتلای کلمه الله و نظام مقدس جمهوری اسلامی کنند.

جلالی تصریح کرد: مردم این انتظار را از دولت دارند و اگر در این زمینه کوتاهی شود، درواقع حق اعتمادی که مردم به این دولت کرده اند، ادا نخواهد شد.

امام  جمعه چهاربرج هم چنین با بیان اینکه شهرستان چهاربرج جدید التاسیس بوده و از استاندار جدید درخواست توجه ویژه نیز به این شهرستان داریم، افزود: استقرار ادارات، ردیف بودجه مستقل، حل برخی مسائل مشکلات مانند آب آبیاری از جمله مهم ترین خواسته های مردم چهاربرج است که بیش از ۹۲ درصد آنها در انتخابات شرکت داشته اند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.