استارت آسفالت معابر شهری میاندوآب زده شد
۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 318685
1
شهردار میاندوآب: شهردار میاندوآب گفت: با مساعد شدن شرایط آب‌وهوایی، آسفالت معابر شهری دوباره آغاز شد.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: به همت اعضای شورای اسلامی شهر، مجموعه شهرداری و مسئولین شهری باقدرت آسفالت معابر شهری را در سال جدید شروع کردیم.

شهردار میاندوآب با بیان اینکه بعد تعطیلات کار آسفالت خیابان‌ها شروع شده است، افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام‌گرفته عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان امیرکبیر آغاز شده و به زودی به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه شهرداری با تمام توان در خدمت مردم خواهد بود، افزود: مانند ماه‌های گذشته پروژه آسفالت خیابان‌ها به‌صورت مدون در دستور کار مجموعاً مدیریت شهری قرار دارد.

محمدزاده تصریح کرد: به همت اعضای شورای شهر، مجموعه شهرداری و مسئولین شهری باقدرت آسفالت معابر را پیش از سال نو و با شروع فعالیت شهرداری در دوره جدید شروع کردیم که این کار ادامه‌دار خواهد بود.

وی هم چنین با اشاره به اقدامات انجام‌گرفته در راستای بهبود سیما و منظر شهری، گفت: رنگ‌آمیزی جداول شهری و بهبود سیما و منظر شهری نیز در دستور کار قرار گرفته و اقدامات لازم در این زمینه برای بهبود شرایط انجام می‌شود.

محمدزاده اظهار کرد: این اقدامات در ادامه نصب المان‌ها و بازسازی میادین و اقدامات عمرانی و باهدف زیباسازی شهری، ایجاد جلوه‌های بصری، رضایت شهروندان و توجه مسافران انجام شده و باقدرت نیز ادامه دارد.

میاندوآب محل اتصال سه استان در شمال غرب کشور بوده و روزانه هزاران مسافر از این شهر گذر می‌کنند؛ ولی متأسفانه چاله و چوله‌ها و وضعیت نامناسب آسفالت شهری، سبب نقش‌بستن چهره نامناسب از میاندوآب در ذهن مسافران می‌شود که بعد از معرفی شهردار جدید میاندوآب و اقدامات عمرانی انجام‌گرفته، چراغ امید در دل مردم این شهر روشن گشته و مردم میاندوآب امیدوارند این اقدامات ادامه‌دار بوده و در سایر بخش‌ها نیز شاهد اقدامات جهادی باشیم تا مسافران از این شهر خاطره خود داشته باشند و میاندوآب به‌عنوان شهری زیبا یاد کنند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.