ادغام سازمان جوانان با تربیت بدنی، تصمیم درستی نبود/ مردم میاندوآب از مسائل حاشیه ای و سیاسی بازی خسته شده اند
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
شناسه : 270498
4

فرماندار میاندوآب گفت: ادغام سازمان جوانان با تربیت بدنی، تصمیم درستی نبوده و یک نقطه ضعف بود و مشکلاتی را ایجاد کرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر امیری امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در میاندوآب با اشاره به اینکه ادغام سازمان جوانان با تربیت بدنی تصمیم  درستی نبود، اظهار کرد: ادغام سازمان جوانان در تربیت بدنی، یکی از نقاط ضعف بود و مشکلاتی را ایجاد کرد.

فرماندار میاندوآب افزود: اکنون از این ادغام نتیجه ای گرفته نشده و باید کار مطالعاتی انجام گرفته و دوباره تفکیک شوند.

وی با اشاره به اینکه باید به فکر اشتغال جوانان بود، گفت: دولت نیز در این راستا عمل کرده و سعی داریم از جوانان در پست های مدیریتی استفاده کنیم.

امیری با بیان اینکه جوانان به پشت میزنشینی عادت کرده اند، تصریح کرد: گزارشی و آمار و ارقامی که توسط ادارات مختلف اعلام شد، امید بخش است و در این راستا اداره تعاون باید تعاونی ها را ساماندهی و تعدیل کرده و تعاونی هایی فعالیت کنند که عضو جذب کرده و می خواهند در راستای اشتغال زایی قدم بردارند.

فرماندار میاندوآب با اشاره به اینکه بانک ها قول همکاری در رابطه با اشتغال زایی و جوانان داده اند، اظهار کرد: هم اکنون 60 طرح جهاد کشاورزی و 46 مورد مربوط به صنعت، معدن و تجارت در سامانه فراگیر ثبت شده و چهار و 500 فقره وام ازدواج در اختیار جوانان قرار گرفته است.

وی در ادامه با انتقاد از حاشیه سازی ها، افزود: در این شهر همه مسئولان اعم از امام جمعه، نمایندگان مجلس، فرماندار و مسئولان دست به دست هم داده و می خواهند شهر در آرامش باشد و مردم و مسئولان  نیز از مسائل حاشیه ای و سیاسی بازی خسته شده اند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.