اخلاص، رمز ماندگاری/ کشورهای منطقه و اروپایی مدیون حاج قاسم هستند
۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
شناسه : 292405
5

امام جمعه میاندوآب گفت: کشورهای منطقه و اروپایی مدیون حاج قاسم هستند، اگر حاج قاسم و یارانش نبودند داعش اروپا را تسخیر می کرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در مراسم یادواره شهدای پایگاه رسول آباد حوزه عملیاتی نبی اکرم(ص) حاج حسن در سخنانی با اشاره به ویژگی های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: اخلاص، ولایتمداری و معنویت از ویژگی های برجسته و اصلی حاج قاسم سلیمانی بود.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه اخلاص رمز ماندگاری است، افزود:  آن چیزی که حاج قاسم سلیمانی را ماندگار کرد، اخلاص ایشان بود.

وی با اشاره به اینکه امروز یک جنگ نیابتی در دنیا اتفاق افتاده است، گفت: آمریکا در منطقه ما چه غلطی می کند؟ آمریکا باید از منطقه خارج شود.

حسن زاده در ادامه با تاکید بر اینکه کشورهای منطقه و اروپایی مدیون حاج قاسم هستند، تصریح کرد: اگر حاج قاسم و یارانش نبودند داعش اروپا را تسخیر می کرد.

شهید سلیمانی مطیع امر ولایت بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این مراسم با بیان اینکه سردار سلیمانی تنها یک شخصیت نبود بلکه یک راه و مکتب است، گفت: شهید سلیمانی مطیع امر ولایت بود.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ افزود: مقام معظم رهبری در مورد شهید سلیمانی می فرمایند که به شهید حاج قاسم سلیمانی به چشم یک فرد نگاه نکنیم؛ به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس‌آموز نگاه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید همواره گوش به فرمان ولی فقیه باشیم، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های اصلی مکتب سردار سلیمانی ولایت‌مداری بود.

هم چنین به مناسبت ایام فاطمیه(س) و نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ۵۰۰ پرس غذای نذری نیز در این روستا توزیع شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.