اختصاص 300 میلیاردریال برای تجهیز بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
شناسه : 270693
7

رئیس شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: به دنبال سفر معاون وزیر بهداشت و پس از بازدیدهای انجام گرفته، مبلغ 300 میلیارد ریال برای تجهیز بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) در نظر گرفته و اختصاص می یابد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به سفر اخیر معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: دکتر جان بابایی دی ماه امسال در سفری به میاندوآب از پروژه های عمرانی بهداشتی و درمانی در میاندوآب از جمله بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) بازدید کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: به دنبال این سفر و پس از بازدیدهای انجام گرفته، مبلغ 300 میلیارد ریال برای تجهیز بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) اختصاص یافته است.

وی گفت: در کنار اعتبار اختصاص یافته برای تجهیز، مبلغ 40 میلیاردریال نیز برای تکمیل زیر زمین و محوطه سازی بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب اختصاص یافته است.

حیدری تصریح کرد: در کنار بودجه های اختصاص یافته در زمینه عمرانی و تکمیل پروژه های بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س)، یک دستگاه اکو و نیز یک دستگاه سونوگرافی برای بیمارستان عباسی اختصاص یافته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر، اظهار کرد: در دهه مبارک فجر، تعدادی از پروژه های عمرانی و خدماتی را در نقاط مختلف شهری و روستایی میاندوآب از جمله افتتاح کلینیک و خانه بهداشت را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.