اختصاص 213 میلیارد ریال اعتبار به دستگاه های اجرایی میاندوآب/۵۶ درصد اعتبارات مصوب سال گذشته تخصیص یافت
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
شناسه : 263812
3

فرماندار میاندوآب از اختصاص 213 میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار به دستگاه های اجرایی و پروژه های عمرانی در این شهرستان خبر داد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر امیری، امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب با اشاره به اختصاص 213 میلیارد ریال اعتبار برای دستگا های اجرایی این شهرستان، گفت: این میزان اعتبار از محل تملک دارایی های سرمایه ای استان در بخش های مختلف توسط دستگاه های دولتی هزینه می شود.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه این میزان هزینه برای اجرای حدود 115 پروژه   هزینه می شود، اظهار کرد: این پروژه ها شامل 52 پروژه مستمر، 35 پروژه نیمه تمام و 28 پروژه جدید هستند که در طول سال هزینه می شوند.

وی با اشاره به تخصیص 56 درصدی اعتبارات مصوب سال گذشته به این شهرستان، افزود: سال گذشته مجموع اعتبار مصوب 290 میلیارد ریال بود که 56 درصد آن تخصیص یافت.

امیری به اقدامات انجام گرفته در سال های گذشته اشاره و تصریح کرد: اصلاح الگوی آبیاری در بخش کشاورزی، تحول بخش سلامت، بهسازی مساکن روستایی، اجرای اقدامات در راستای مصوبات ستاد احیای دریاچه ارومیه از جمله اقداماتی بوده که در دولت یازدهم در میاندوآب انجام گرفته است.

فرماندار میاندوآب با اشاره به پیشرفت 41درصدی احداث پتروشیمی این شهرستان، اظهار کرد: قبل از تسریع احداث پروژه در یکی دو سال گذشته، این پروژه تنها 10 درصد پیشرفت داشت که اکنون با حل مشکلات زیرساختی از پیشرفت 41 درصدی برخوردار بوده و انتظار داریم تا در سال 97 افتتاح شود.

وی با تاکید بر اینکه باید در خدمت مردم باشیم، افزود: همه ما باید در راستای حل مشکلات مردم تلاش کرده و مسائل جزیی، نباید باعث فراموشی اهداف کلی شود.

امیری هم چنین بر لزوم تلاش و برنامه ریزی برای حرکت در راستای تحقق شعار سال، تاکید کرد و گفت: همه مسئولان موظف به رعایت و اجرایی کردن دستورالعمل های صادره در مورد اقتصاد مقاومتی هستند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.