اختصاص ۱۲۶ میلیارد تومان برای اجرای طرح های مصوب در سفر استاندار آذربایجان غربی به میاندوآب
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۴۰
شناسه : 302070
4
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب خبر داد؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب از اختصاص ۱۲۶ میلیارد تومان برای اجرای طرح های مصوب در سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان خبر داد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر،علی پیام امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان میاندوآب گفت: از ابتدای امسال ۱۲۶ میلیارد تومان برای اجرای ۹۴مصوبه سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان میاندوآب در نظر گرفته شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود: البته این میزان مورد رضایت ما نبوده و این اعتبارات نیاز به بازبینی دارد.

وی اظهار کرد: هرچند اعتبارات مصوبات سفر در سال۱۴۰۱اعلام شده ولی با حرکت جهادی که در میاندوآب آغاز شده در اجرای مصوبات سفر از شهرستان هایی که اعتبارات آنها مربوط به سال ۱۴۰۰ است جلوتر هستیم و با تمام توان این روند را ادامه خواهیم داد،

پیام تصریح کرد: قطعاً اکثر مصوبات در سال جاری و طبق برنامه زمان بندی اجرایی شده و تعدادی نیز که زمان بر هستند تا پایان سال ۱۴۰۲ اجرا خواهند شد.

فرماندار میاندوآب هم چنین با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی عملکرد خود را محدود به اعتبارات مصوب نکنند، تصریح کرد: مدیران با جدیت بدنبال جذب اعتبارات مختلف باشند.

وی گفت: مدیری موفق و مورد اعتماد و پسند مردم است که ضمن پیگیری و جذب اعتبارات، در نهایت صداقت عملکرد خود را نیز به مردم گزارش دهد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.