اختصاص چهار هکتار از اراضی ملی محدوده شهر میاندوآب برای حمایت از تولید مسکن
۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۵۵
شناسه : 300649
6
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی:

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: چهار هکتار از اراضی ملی داخل محدوده شهر میاندوآب برای حمایت از تولید مسکن در شهرستان میاندوآب تأمین شده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سید محسن حمزه‌لو امروز در جلسه بررسی روند پیشرفت نهضت ملی مسکن شهرستان میاندوآب اظهار کرد: چهار هکتار از اراضی ملی داخل محدوده شهر میاندوآب برای حمایت از تولید مسکن در شهرستان میاندوآب تأمین شده و الحاق بخشی از اراضی به داخل محدوده شهری می‌تواند زیرساخت مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه اراضی مشخص شده برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تعیین تکلیف می‌شود، گفت: ۴١٨ خانوار از میان ثبت‌نامی‌های شهرستان میاندوآب واجد شرایط شناسایی شده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در خصوص مهمترین پروژه‌های راه و شهرسازی در شهرستان میاندوآب تصریح کرد:  توجه به استانداردسازی راه‌های اصلی شهرستان‌ از دیگر اولویت‌های این اداره کل بوده و مطالعات بهسازی و تعریض ورودی شهر میاندوآب به سمت تبریز شروع شده و با تأمین منابع مالی این طرح اجرا می‌شود.

حمزه‌لو تاکید کرد: ورودی محور میاندوآب به سمت ارومیه جزو کریدور بزرگراهی غرب کشور بوده و یکی از محورهای اصلی و پرتردد است که بخشی از بهسازی آن در سال گذشته انجام شد.

وی ادامه داد: تعریض و بهسازی محور میاندوآب_ شاهین‌دژ نیز در سه جبهه کاری اجرا می‌شود و تا یکسال آینده به اتمام می‌رسد.

وی بیان کرد: ساخت و توسعه محور میاندوآب_سرچم از طرح‌های ناتمام در حوزه شهرستان میاندوآب است که پس از سالها عملیات خاکبرداری در قطعات باقی‌مانده تکمیل و با شروع عملیات آسفالت تا پایان فصل کاری امسال این محور به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.