احیای روشنایی محور میاندوآب_مهاباد/سه نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی میاندوآب ایمن سازی شد
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۰۴
شناسه : 303651
2
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: سه نقطه پر حادثه پیچ های ایدیشه ، سه راهی باروق و سوگلی تپه در حوزه شهرستان میاندوآب آشکار سازی و ایمن سازی شده است.
پ
پ

پیمان آرامون در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در میاندوآب اظهار کرد: با حضور در میاندوآب و با همراهی نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان میاندوآب از برخی از پروژه های راهداری و راه روستایی بازدید و سپس جلسه ای در این خصوص در محل فرمانداری برگزار شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: هم چنین پیرو  جلسه مهرماه امسال که در محل فرمانداری میاندوآب برگزار شد، روشنایی محورهای مواصلاتی به ویژه محور میاندوآب به مهاباد نیز در دستور کار قرار گرفته بود.

وی گفت: در این محور نیز دو کیلومتر خاموشی داشتیم که در روزهای گذشته احیا شده و هم اکنون از روشنایی برخوردار است.

آرامون به اصلاح نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی میاندوآب نیز اشاره و تصریح کرد: یکی از رسالت های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی آشکار سازی و حذف نقاط حادثه خیز جهت کاهش سوانحات جاده ای است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: در این راستا نیز سه نقطه پر حادثه پیچ های ایدیشه ، سه راهی باروق و سوگلی تپه در حوزه شهرستان میاندوآب آشکار سازی و ایمن سازی شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.