احداث ۶۴ واحد مسکن مددجویی در میاندوآب
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۰۷
شناسه : 312562
0
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب خبر داد: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب گفت: هم اکنون 64 واحد مسکن مددجویی با همکاری بنیاد مسکن و مستضعفان در میاندوآب، چهاربرج و باروق در دست احداث است.
پ
پ

سرمست چوپان نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با بیان اینکه احداث مسکن مددجویی یکی از اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) برای مددجویان و نیازمندان تحت پوشش است، اظهار کرد: هم اکنون ۶۴ واحد مسکن مددجویی طی تفاهم‌نامه و با همکاری بنیاد مسکن و مستضعفان در میاندوآب، چهاربرج و باروق در دست احداث است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب افزود: این مساکن مددجویی در مناطق روستایی و شهری میاندوآب، چهاربرج و باروق با متوسط متراژ ۶۰ متر در دست احداث هستند.

وی گفت: ۱۰ واحد از این مساکن مددجویی در قالب طرح ۱۰ هزارواحدی بنیاد مستضعفان و با پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان وام بلاعوض و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات احداث می‌شوند.

چوپان نژاد تصریح کرد: ۱۲ واحد نیز در قالب طرح پنج هزارواحدی بنیاد مستضعفان و با پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان وام بلاعوض کمیته امداد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات احداث می‌شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب اظهار کرد: ۴۲ واحد دیگر نیز در قالب طرح ۴۰ هزارواحدی بنیاد مسکن و با پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان وام بلاعوض و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات احداث می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال برای ۲۷ مورد تعمیرات مسکن مددجویی نیز ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، گفت: برای ۱۲ مورد لوله‌کشی گاز نیز ۱۸ میلیون تومان هزینه شده است.

چوپان نژاد افزود: از تمام عزیزان از جمله خیرین نیکوکار و بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان که در قالب این تفاهم‌نامه در کنار کمیته امداد امام خمینی (ره) برای احداث مسکن مددجویی تلاش می‌کنند، نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.