احداث جاده میاندوآب-میانه 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲
شناسه : 281022
4

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی احداث جاده میاندوآب-میانه خبر داد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهران کفاش در گفت و گو با خبرنگاران در جریان بازدید از روند احداث جاده میاندوآب- میانه- سرچم، اظهار کرد: این پروژه هم اکنون از حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بازدید از این پروژه، افزود: متاسفانه احداث این جاده حالت فرسایشی به خود گرفته و زمان بر شده است.

وی گفت: با توجه به صحبت هایی که با مدیران استانی و نماینده مجلس داشتیم، قرار شد تا تدبیری اندیشیده شود تا این پروژه در سریعترین زمان ممکن و تا پایان امسال به اتمام برسد.

کفاش تصریح کرد: افتتاح این پروژه، خدمت خوبی به مردم آذربایجان غربی و شرقی است و به خاطر حساسیت موضوع، اتمام آن را دنبال می کنیم.

گفتنی است امروز مهران کفاش معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزیر راه و شهرسازی به همراه مسئولان استانی و شهرستانی و نماینده مجلس از این پروژه بازدید و جلسه ای را نیز با پیمانکار پروژه برگزار کرد.

این مسیر 185 کیلومتری در پنج قطعه تقریباً 37 کیلومتری از حدود 26 سال پیش آغاز شده است و چنانچه به بهره برداری برسد، مدت زمان سفر از اتوبان زنجان-تبریز به میاندوآب حداقل دو ساعت کمتر می شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.