اجرای ۱۸۰برنامه به مناسبت دهه فجر توسط ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
شناسه : 305144
4
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب خبر داد؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت:180 برنامه به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج میاندوآب برگزار می‌ شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده در گفت و گو با خبرنگاران به مناسبت دهه مبارک فجر با تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد:به همین مناسبت در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب و در سطح شهرستان؛ حوزه و پایگاههای مقاومت بسیج، برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: در همین راستا بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته، ۱۸۰ برنامه در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج میاندوآب برگزار می‌ شود.

وی با اشاره به اینکه شعار محوری دهه مبارک فجر امسال “ایران استوار، ۴۴ سال افتخار” است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، ابهت دروغین آمریکا واستکبار جهانی را درهم شکست و امروز به برکت تدابیر و رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی،  کشتی انقلاب با صلابت و قدرت به راه خود ادامه می دهد.

فرج زاده با تاکید بر امید آفرینی در جامعه، تصریح کرد: دشمن روی ناامیدی مردم از نظام و انقلاب برنامه ریزی می کند و در این راستا رسانه ها باید خدمات و کارکردهای انقلاب و نظام را تبیین کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در ادامه با بیان اینکه جلسات هماهنگی در سطح شهرستان و ناحیه پیش از این برگزار شده است، گفت: نواختن زنگ انقلاب، رژه موتوری و خودرویی همزمان با سالروز ورود حضرت امام راحل(ره) به کشور، ویزیت رایگان و خدمات درمانی در درمانگاه شهدا و مناطق محروم، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و برنامه های گرامیداشت این ایام و دیدار با خانواده معظم شهدا و … از جمله این برنامه ها است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.