اجرای 170 برنامه به مناسبت دهه فجر در میاندوآب
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۰۱
شناسه : 315667
3
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب خبر داد: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: ۱۷۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج میاندوآب برگزار می‌شود.
پ
پ

سرهنگ پاسدار محمد پیری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی متنوعی توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در سطح شهرستان، حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج تدارک‌دیده‌شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: در همین راستا بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته بیش از ۱۷۰ برنامه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و غیره در ۴۰ عنوان در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج میاندوآب برگزار می‌شود.

وی گفت: شعار محوری برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده این ایام‌الله در شهرستان میاندوآب با همراهی اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

پیری تصریح کرد: نواختن زنگ انقلاب در مدارس، رژه موتوری و خودرویی هم‌زمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، برگزاری نشست‌های بصیرتی و جهاد تبیین، ویزیت رایگان و خدمات درمانی، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی، حضور و فعالیت گروه‌های جهادی، برگزاری یادواره‌های شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و برنامه‌های گرامیداشت این ایام و دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه ما هر چه داریم به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا است، اظهار کرد: باید مراسم‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر باشکوه برگزار شده و ان‌شاءالله در روز ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در ادامه با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، مردم مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.

وی هم چنین با اشاره به اینکه تمام تلاش دشمنان؛ ترویج ناامیدی و مأیوس کردن مردم است، افزود: باید هرچه تلاش داریم در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل امروزی تلاش کنیم و دهه مبارک فجر نیز یکی از بهترین فرصت‌ها برای جهاد تبیین است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.