اجرای ۲۰ برنامه به مناسبت دهه کرامت در میاندوآب/ میاندوآب زیر سایه خورشید قرار می گیرد
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۴۶
شناسه : 294659
4
مسئول دفتر خادمیاری وکانون خدمت رضوی میاندوآب با اشاره به پیش بینی اجرای 20 برنامه به مناسبت دهه کرامت در این شهرستان، گفت: در دهه کرامت امسال، میاندوآب میزبان کاروان زیر سایه خورشید خواهد بود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، محمد محمودی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات در میاندوآب به مناسبت دهه کرامت با اشاره به اقدامات و برنامه های دفتر خادمیاری وکانون خدمت رضوی میاندوآب، اظهار کرد: دفتر خادمیاری وکانون خدمت رضوی میاندوآب در قالب ۱۹ کانون فعالیت کرده و اعضا بر حسب تحصص و علاقمندی در این ۱۹ کانون سازماندهی می شوند.

مسئول دفتر خادمیاری وکانون خدمت رضوی میاندوآب با بیان اینکه ۱۳۵ خادم یار در شهرستان به صورت افتخار فعالیت می کنند، افزود: از این تعداد ۱۰۰ نفر آقا و ۳۵ نفر خانم هستند.

وی با بیان اینکه به مناسبت دهه کرامت، برنامه های متنوعی توسط دفتر خادمیاری وکانون خدمت رضوی در شهرستان میاندوآب تدارک دیده شده است، گفت: از مهم ترین برنامه های دهه کرامت در میاندوآب می توان به استقبال و میزبانی از کاروان زیر سایه خورشید و نیز طبخ و توزیع غذا برای ۸۸۸ نفر در دهه کرامت اشاره کرد.

محمودی با اشاره به برنامه ریزی های متنوع برای این ایام و پیش بینی حدود ۲۰ برنامه در این دهه، تصریح کرد: در این ایام با کادر درمان بیمارستان ها دیدار خواهیم داشت و در کنار آن برنامه هایی مانند ویزیت رایگان، برپایی ایستگاه صلواتی، محفل انس با قرآن کریم، مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، اهدای جهازیه و کمک به آزادسازی زندانی جرایم غیرعمد به کمک خیرین از جمله این برنامه ها است.

مسئول دفتر خادمیاری وکانون خدمت رضوی میاندوآب به برنامه ریزی برگزاری همایش خادمیاران رضوی در آینده نزدیک در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تمام کانون های تخصصی به صورت برنامه ریزی شده ونظام مند بوده و در تشکیلات آستان قدس رضوی موازی کاری نداریم ونخواهیم داشت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.