اجرای ۱۸۰ پروژه با اولویت مناطق محروم در کشور
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
شناسه : 304250
2
رئیس سازمان تأمین‌اجتماعی: رئیس سازمان تأمین‌اجتماعی کشور گفت: در حال حاضر بالغ بر 180 پروژه در حال ساخت، توسعه، ایجاد و بهسازی داریم که بخش عمده این پروژه‌ها، مراکز درمانی با اولویت مناطق کمتر برخوردار هستند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، ‌میرهاشم موسوی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات تامین اجتماعی میاندوآب که با حضور مهدی عیسی‌زاده نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و مسئولان شهرستان در محل شعبه تأمین اجتماعی میاندوآب برگزار شد، اظهار کرد: ارتقای شعبه تأمین‌اجتماعی میاندوآب یکی از موضوعاتی است که با توجه به آمار مراجعین و عملکرد شعبه قابل انجام است.

رئیس سازمان تأمین‌اجتماعی کشور با بیان اینکه شعبه میاندوآب، به جهت ساختار و تشکیلات، متناسب با شعب تیپ ممتاز ارتقاء یابد، گفت: برای جذب نیروی جدید در شعبه تأمین‌اجتماعی نیز در آزمون استخدامی که مهرماه برگزار شد؛ پیش‌بینی لازم انجام شده و پس از ارتقای تیپ نیز در صورت نیاز، جذب نیرو در آزمون‌های آینده انجام خواهد شد.

وی به مطالبات و درخواست های بازنشستگان نیز اشاره کرد و افزود: درخواست‌های وام از سوی بازنشستگان این منطقه نیز مطابق طرح تسهیلات ۱۲ میلیونی در سراسر کشور پرداخت خواهد شد.

موسوی از خریداری و تحویل برخی تجهیزات پزشکی موردنیاز مرکز درمانی میاندوآب خبر داد و تصریح کرد: تجهیزات تصویربرداری، آزمایشگاه، چشم‌پزشکی انجام شده و هرآنچه تجهیزات پزشکی در این مرکز نیاز باشد، در اسرع وقت تأمین می‌شود و در زمینه تجهیزات پزشکی مشکلی وجود ندارد.

رئیس سازمان تأمین‌اجتماعی کشور با بیان اینکه عمده‌ترین محدودیت ما برای توسعه خدمات درمانی در میاندوآب همچون بسیاری از مناطق کم برخوردار کشور؛ محدویت در جذب کادر تخصصی درمانی است، گفت: به‌محض اینکه جذب پزشک متخصص در هر رشته‌ای انجام شود، تجهیزات موردنیاز در اسرع وقت تأمین می‌شود و در زمینه تأمین تجهیزات مرکز درمانی میاندوآب اقدامات خوبی طی ماه‌های اخیر صورت گرفته است که باید با جدیت ادامه یابد و هر پزشک متخصصی که امکان جذب آن فراهم باشد؛ تجهیزات مورد نیاز تأمین می‌شود.

موسوی با بیان اینکه در دوره مدیریتی جدید در سازمان تأمین‌اجتماعی با وجود همه مشکلاتی که وجود داشته، در توسعه خدمات کوتاهی نکرده‌ایم، اظهار کرد: در حال حاضر بالغ بر ۱۸۰ پروژه در حال ساخت، توسعه، ایجاد و بهسازی داریم که بخش عمده این پروژه‌ها، مراکز درمانی با اولویت مناطق کمتر برخوردار هستند.

وی گفت: از زحمات و تلاش‌های نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی و همچنین مسئولان شهرستان و همکاران تأمین‌اجتماعی میاندوآب که برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند؛ تشکر می‌کنم و امیدواریم نتیجه این پیگیری‌ها منجر به افزایش بیش‌تر خدمات و رضایت‌مندی مردم شریف شهرستان شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.