اجرای ۱۶۳ برنامه به مناسبت دهه فجر توسط ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
شناسه : 286634
7

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ گفت:۱۶۳ برنامه به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج میاندوآب برگزار می‌ شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات به مناسبت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که مبنای مردمی و دینی دارد.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ با تاکید بر اینکه ابعاد مردمی بودن انقلاب اسلامی باید تبیین شود، افزود: انقلاب اسلامی ایران، ریشه مردمی داشته و یگانه ای انقلابی است که استوار بر شریعت، اخلاق و عقلانیت است.

وی با اشاره به اینکه شعار محوری دهه مبارک فجر امسال “انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر چون کوه استوار” است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، ابهت دروغین آمریکا واستکبار جهانی را درهم شکست و نظامی برگرفته از عدالت خواهی و ظلم ستیزی را پایه گذاری کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب، استکبارستیزی را آرمان انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: امروز به برکت تدابیر و رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی،  کشتی انقلاب با صلابت و قدرت به راه خود ادامه می دهد.

پالهنگ با تاکید بر امید آفرینی در جامعه، اظهار کرد: دشمن روی ناامیدی مردم از نظام و انقلاب برنامه ریزی می کند و در این راستا رسانه ها باید خدمات و کارکردهای انقلاب و نظام را تبیین کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در ادامه‌ با اشاره به پیش بینی اجرای ۱۶۳ برنامه به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در سطح شهرستان، افزود: این برنامه ها در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌ شود.

وی با بیان اینکه جلسات هماهنگی در سطح شهرستان و ناحیه پیش از این برگزار شده است، گفت: نواختن زنگ انقلاب در بستر شبکه اجتماعی شاد، رژه موتوری و خودرویی همزمان با سالروز ورود حضرت امام راحل(ره) به کشور، ویزیت رایگان و خدمات درمانی در درمانگاه شهدا و مناطق محروم، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و پایگاههای مقاومت بسیج تازه احداث شده، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و برنامه های گرامیداشت میلاد کوثر و دیدار با خانواده معظم شهدا و اهدای بسته معیشتی و … از جمله این برنامه ها است.

پالهنگ با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر کشور و تحت تاثیر قرار دادن برنامه های دهه مبارک فجر، اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی نیز که در راستای مقابله با کرونا در حال اجراست، در این ایام برگزار می ‌شود.

وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در برگزاری مراسمات، افزود: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی در این ایام مدنظر خواهد بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.