اجرای پروژه خط دوم انتقال آب زرینه رود میاندوآب متوقف شده است/ شوراها در راستای توسعه و عمران شهر و بخش ها گام بردارند
۰۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
شناسه : 264556
8

فرماندار میاندوآب گفت: زمانی که متوجه شدیم، خط دوم انتقال آب زرینه رود تا میاندوآب پیشروی کرده، اقدامات لازم را انجام داده و  با دستور استاندار پروژه را متوقف کردیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر امیری در مراسم تجلیل از اعضای دور چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا و تحلیف اعضای دور پنجم، اظهار کرد: از زمانی که متوجه شدیم، خط دوم انتقال آب زرینه رود تا میاندوآب پیشروی کرده، اقدامات لازم را انجام داده و  با دستور استاندار پروژه را متوقف کردیم و در این راستا نمایندگان در مجلس و سایر مسئولان هم زحمت کشیدند.

فرماندار میاندوآب با تاکید بر اینکه همه مسئولان ما در شهر اتحاد داشته و به فکر مردم هستند و نیامده ایم مسئولیت بگیریم و به فکر مردم نباشیم، افزود:  ان شالله تا پایان سال ۹۷ پتروشیمی و جاده سرچم افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه رضایت خداوند در جلب رضایت مردم است، گفت: همه فکر ما این است که مردم در آسایش باشند و امام بزرگوار و رهبری معظم انقلاب راه را برای ما نشان داده و می دهند.

امیری با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) به ما این درس را دادند که پست ها و مسئولیت ها امانت هستند، تصریح کرد: هدف همه ما باید خدمت به اسلام، نظام و قرآن باشد و باید امانتدار خوبی بوده و از عهده این امانت ها برآییم.

فرماندار میاندوآب در ادامه با تقدیر از اعضای شورای دور چهارم شهر و روستا و با تبریک به اعضای دور پنجم، گفت: همه در شهرستان میاندوآب می خواهیم گذشته ها را جبران کرده و در راستای توسعه و عمران و آبادانی شهر و بخش ها کوشا باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه از افراد شایسته در مناصب مدیریتی بالاتر استفاده خواهیم کرد، افزود: عده ای شب نشینی می کنند و می گویند من مسئول فلان جا می شوم و ما به آنها می گوییم که با شب نشینی کاری از پیش نمی برند، ما محور و دستگاه های نظارتی داریم، خودتان را خسته نکنید.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.