اجرای عملیات خط‌کشی محوری در معابر میاندوآب
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۱۰
شناسه : 314382
2
شهردار میاندوآب خبر داد: شهردار میاندوآب گفت: عملیات خط‌کشی محوری در راستای افزایش انضباط اجتماعی در معابر سطح این شهر انجام می‌شود.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به تداوم عملیات عمرانی و زیباسازی در سطح شهر، اظهار کرد: در ادامه فعالیت‌های شهرداری در دوره مدیریت جدید شهری، عملیات خط‌کشی محوری در معابر سطح شهر انجام می‌شود.

شهردار میاندوآب افزود: این عملیات خط‌کشی در راستای افزایش ضریب ایمنی و تسریع و سهولت در تردد خودروها، توسط عوامل اجرایی واحد ترافیک این شهرداری انجام می‌شود.

وی گفت: عملیات خط‌کشی باهدف ترویج فرهنگ انضباط ترافیکی، حرکت رانندگان بین خطوط، افزایش ضریب ایمنی و بهبود وضع ترافیکی شهر با روان‌سازی و ایجاد نظم ترافیکی در خیابان‌های سطح شهر عملیاتی می‌شود.

محمدزاده با اشاره به اینکه عملیات آسفالت‌ریزی نیز در سطح معابر شهری و مناطق مختلف با جدیت ادامه دارد، تصریح کرد: طرح عملیات خط‌کشی بعد از اجرای عملیات روکش آسفالت یک امر مهم برای نظم بخشیدن به رفت و آمد وسایل نقلیه و پیشگیری از برخورد و کاهش حوادث است.

شهردار میاندوآب با بیان اینکه مجموعه شهرداری و شورای شهر با تمام توان در راه خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز قدم برداشته و این راه را با جدیت ادامه می‌دهد، تصریح کرد: با حمایت اعضای شورای شهر، فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده‌ای را در سطح شهر در دست اجرا داریم تا بتوانیم شهری شایسته و در شأن مردم عزیز میاندوآب داشته و رضایت همشهریان عزیز را جلب کنیم.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.