اجرای طرح یک وعده غذای گرم در 55 مهدکودک شهرستان میاندوآب
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
شناسه : 267456
5

رئیس اداره بهزیستی میاندوآب گفت: در شهرستان میاندوآب 45 روستا مهد و 10 مهدکودک در حاشیه شهر وجود دارد که تحت پوشش طرح یک وعده غذای گرم قرار گرفته و یک وعده غذای گرم برای کودکان توزیع می شود.

پ
پ

علی کریمی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح توزیع یک وعده غذای گرم در بین مهد کودک ها، یک هزار و 600 کودک در شهرستان میاندوآب یک وعده غذای گرم دریافت می کنند.

رئیس اداره بهزیستی میاندوآب افزود: در شهرستان میاندوآب 45 روستا مهد و 10 مهدکودک در حاشیه شهر وجود دارد که تحت پوشش این طرح قرار گرفته و یک وعده غذای گرم برای کودکان توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته، یک و هزار و 200 کودک تحت پوشش این طرح قرار داشتند، گفت:  بهبود تغذیه کودکان، پیشگیری از آسیب های رشد و آموزش و آگاهسازی در زمینه تغذیه مناسب برای کودکان از جمله اهداف این طرح است.

کریمی تصریح کرد: کودکان آینده سازان جامعه هستند و توجه به آنها از شاخص های توسعه است و در این راستا کیفیت غذا و نیازهای کودکان حائز اهمیت است

رئیس اداره بهزیستی میاندوآب  اظهار کرد: کودکان با اجرای این طرح با گروه های غذایی و الگوی صحیح تغذیه آشنا شده و نیز خانواده ها جهت استفاده از خدمات روستا مهدها ترغیب می شوند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.