اجرای طرح ناظر  برای مقابله با بدحجابی در میاندوآب
۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۹:۰۰
شناسه : 295134
17
فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد؛ فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: پلیس با اجرای طرح ناظر ۱و۲ با افراد بدحجاب برخورد جدی داشته و باهماهنگی مقام محترم قضایی  خودروهای با رانندگان بدحجاب را متوقف نموده و برابر مقررات با متخلفین برخورد می نماید.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ فخرالدین رستم پور امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته حجاب و عفاف، اظهار کرد: عفاف و حجاب دو ارزش بسیار ارزشمند در جامعه اسلامی بوده و رعایت آن موجب حفظ سایر ارزش های اسلامی نیز می شود.

فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه زنان محجبه و مردان عفیف از سایر آسیب های اجتماعی جامعه  مبرا هستند، افزود:  سقوط شخصیت و تزلزل بنیان خانواده ها از آثار سوء بدحجابی و زوال امنیت اجتماعی است.

وی گفت: استحکام بنیان خانوداه ها، حضور سازنده و سالم بانوان درجامعه، ایجاد آرامش روانی، کاهش مفاسد و رشد فضایل اخلاقی و حرمت بخشی به زنان از آثارخوب رعایت حجاب و عفاف در جامعه است.

رستم پور با اشاره به اینکه وضعیت عفاف و حجاب فعلی برخی افراد در جامعه برازنده جامعه اسلامی نیست، تصریح کرد: انتظار داریم  تمامی دستگاه های متولی رشد و توسعه مظاهر اسلامی درجامعه با احساس مسئولیت بیشتر در جلوگیری از اشاعه بی‌حجابی درسطح جامعه فعالیت بیشتری از خود نشان دهند.

فرمانده انتظامی میاندوآب در ادامه به اقدامات پلیس در راستای مقابله با بدحجابی، اظهار کرد: پلیس با اجرای طرح ناظر ۱و۲ با افراد بدحجاب برخورد جدی داشته و باهماهنگی مقام محترم قضایی  خودروهای با رانندگان بدحجاب را متوقف نموده و برابر مقررات با متخلفین برخورد می نماید.

وی افزود: درسه ماهه اول امسال در راستای اجرای طرح ناظر تعداد ۱۲۰راننده بدحجاب متوقف و از  ۲۰۰نفر تعهد کتبی اخذ و از ۱۵۰مغازه سطح شهر توسط پلیس اماکن عمومی و امنیت اخلاقی  بازدید صورت گرفته است.

رستم پور گفت: متاسفانه عده ای محدودی از رانندگان خودروهای سواری با بازنمودن ضبط و صوت یا موسیقی غیرمجاز در سطح شهر و اماکن تفریحی موجب آزردگی خاطر شهروندان و برهم زدن نظم و امنیت عمومی می شوند که درصورت مشاهده توسط پلیس برابر مقررات با متخلفین برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.