اجرای طرح اوقات فراغت تابستانی آسمانی ها در ۱۹۴ کانون مساجد میاندوآب
۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۹:۴۹
شناسه : 262988
6

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری منطقه ویژه میاندوآب گفت: طرح اوقات فراغت تابستانی با عنوان آسمانی ها در ۱۹۴ کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان میاندوآب در زمینه های مختلف  فرهنگی و هنری برگزار می شود.

پ
پ

آرش قنبری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه مساجد بهترین پایگاه و مرجع برای جذب جوانان و نوجوانان است، اظهار کرد: در این برهه زمانی و در این غوغای هجمه های فرهنگی و تبلیغی، مساجد بهترین پایگاه برای جذل نوجوانان و جوانان بوده و کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند با جذب نوجوانان و جوانان ضمن مقابله با هجمه های فرهنگی، سبب احیای کارکردهای فرهنگی هنری در مساجد شوند.

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری منطقه ویژه میاندوآب با اشاره به اینکه در تابستان امسال نیز طرح اوقات فراغت در کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود، افزود: طرح اوقات فراغت تابستانی از ابتدای تیرماه امسال در ۱۹۴ کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان میاندوآب در زمینه های مختلف  فرهنگی و هنری آغاز شده و برگزار می شود.

وی گفت: برگزاری کلاس های آموزشی و پژوهش در زمینه مشاوره، کلاس های ورزشی، اردویی، زیارتی ، رایانه ، کارگاه های بهداشتی، وبلاگ نویسی، قصه نویسی، شعر، سرود و کلاس های فرهنگی نیز در زمینه های دینی و مذهبی، امر به معروف و نهی از منکر، کارگاه اقتصاد مقاومتی در سبک زندگی اسلامی ایرانی، بصیرت افزایی عفاف و حجاب، تحکیم بنیان خانواده ، فرهنگ ایثار و شهادت و کلاس های هنری در زمینه های خیاطی ، گلدوزی ، خوشنویسی  و نقاشی هستند.

قنبری تصریح کرد: در کنار اجرای کلاس های اوقات فراغت تابستانی، محافل انس با قرآن و طرح های قرآنی ۱۴۵۱ و  ربیع القرآن برگزار می شود.

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری منطقه ویژه میاندوآب اظهار کرد: علاقه مندان به شرکت در کلاس های طرح اوقات فراغت تابستانی کانون های فرهنگی، هنری مساجد می توانند با حضور در پایگاه های محل زندگی در این کلاس ها ثبت نام و شرکت کنند .

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.