اجرای رزمایش الی بیت المقدس در میاندوآب/توزیع۲۳۰۰بسته معیشتی و اهدای ۱۹ سری جهیزیه به نوعروسان
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
شناسه : 293018
9
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب خبر داد؛

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: همزمان با اجرای رزمایش الی بیت المقدس ،۱۹ سری جهازیه با همکاری معاونت مردم یاری و محرومیت زدایی قرار گاه حمزه سید الشهدا(ع) و خیرین و نیز دو هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی برای افراد نیازمند در این شهرستان اهدا و توزیع شد.

پ
پ

سرهنگ نورالدین پالهنگ در گفت و گو با خبرنگار زرین‌خبر اظهار کرد: رزمایش الی بیت المقدس همزمان با  دهه مبارک فجر و با حضور بسیجیان در سطح شهرستان در حال برگزاری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه در این رزمایش ۱۰۰ دسته رزمی در ۱۰۰ پایگاه به اجرای ماموریت و رزمایش در میاندوآب می پردازند، افزود: این رزمایش با رمز “یا فاطمه الزهرا(س)” و شعار محوری “پای کار انقلاب ایستاده ایم” اجرا می شود.

وی افزود: این دسته های رزمی در طول این رزمایش همزمان با دهه مبارک فجر به اجرای سناریوهای پیش بینی شده خواهند پرداخت.

پالهنگ تصریح کرد: ایجاد تورهای ایست و بازرسی، حضور در عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی، توزیع بسته های معیشتی و اهدای جهیزیه با حمایت معاونت مردم یاری و محرومیت زدایی قرار گاه حمزه سید الشهدا(ع) و هم چنین ارائه خدمات درمانی رایگان در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی از جمله برنامه هایی است که در کنار این رزمایش اجرا می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: در کنار اجرای این رزمایش ۱۹ سری جهازیه با همکاری معاونت مردم یاری و محرومیت زدایی قرار گاه حمزه سید الشهدا(ع) و خیرین و نیز دو هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی برای افراد نیازمند اهدا و توزیع شد.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.