اجرای حکم قلع و قمع یک واحد بنای غیرمجاز در میاندوآب
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
شناسه : 294054
6

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب‌ گفت: به منظور جلوگیری از تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی با حکم مقام قضایی، یک بنای غیرمجاز در این شهرستان تخریب شد.

پ
پ

علی دیانتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد:در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و با دستور قضایی، به منظور جلوگیری از تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی یک بنای غیرمجاز در این شهرستان تخریب شد.

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: این حکم در خصوص دیوارکشی غیرمجاز پیرامون یک قطعه باغ در اراضی کشاورزی “کوی رابری” (خیابان امام رضا(ع)) شهر میاندوآب اجرا شد.

وی گفت: حفظ حیات نسل کنونی و آیندگان مستلزم حفظ امنیت غذایی است و تامین این امنیت در گرو صیانت از اراضی کشاورزی و منابع طبیعی است.

دیانتی تصریح کرد: از کلیه کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی درخواست داریم تا از هرگونه تغییر کاربری در اراضی زراعی و باغات از جمله احداث بنا، دیوارکشی، فنس‌کشی، تفکیک و قطعه بندی، بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی خوداری کنند.

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: با متخلفان مطابق ماده سه و تبصره‌های ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی برخورد خواهد شد.

وی افزود: در روزهای گذشته نیز ۲ مورد حکم دیگر در رابطه با دیوار کشی و تجزیه و تفکیک زمین زراعی در اراضی “کوی رابری” و “بشیرخان کندی” اجرا شده بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.