اجرای حکم قلع و قمع سه مورد بنای غیرمجاز در میاندوآب
۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
شناسه : 301645
5
مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب: مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: به منظور جلوگیری از تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی با حکم مقام قضایی، سه بنای غیرمجاز در این شهرستان تخریب شد.
پ
پ

علی دیانتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد:به منظور جلوگیری از تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و با حکم مقام قضایی، سه بنای غیرمجاز در این شهرستان تخریب شد.

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود:  باستناد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغات و طبق دستور قضایی دادستانی مبنی بر قلع و قمع بناهای غیرمجاز جهت آزاد سازی و بازگشت اراضی کشاورزی به چرخه تولید، حکم قلع و قمع این سه واحد شامل یک باب خانه باغ و ۲ مورد دیوار کشی اجرا شد.

وی گفت: این واحدهای بنایی غیرمجاز در اراضی روستای “سوگلی تپه” این شهرستان واقع بودند که با حضور نمایندگان دادستانی، نیروی انتظامی، مدیریت جهاد کشاورزی و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان میاندوآب تخریب شد.

دیانتی از کشاورزان درخواست کرد که از هرگونه تغییر کاربری در اراضی زراعی و باغات از جمله احداث بنا، دیوارکشی، فنس کشی، تفکیک و قطعه بندی بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی خوداری کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.