اجرای بیش از ۱۷۰برنامه در فضای مجازی و حقیقی در هفته بسیج در میاندوآب/سلامت محوری و مبارزه با کرونا، محور برنامه‌های هفته بسیج است
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
شناسه : 291533
7

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: امسال به مناسبت هفته بسیج در شهرستان میاندوآب ۱۷۰ برنامه شاخص با محوریت فضای مجازی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی شرایط کرونایی و لزوم حذف تجمعات با شعار محوری “بسیج، پیشرو خدمت و امیدآفرین؛ با رویکرد خدمت خالصانه و مومنانه” برگزار خواهد شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات در میاندوآب با تبریک فرارسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج و بسیجیان به عنوان نیروی ارزشی، مکتبی، ولایتمدار و اطاعت پذیر  همواره در راه دفاع از ارزش های نظام و انقلاب اسلامی تلاش کرده و می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه بسیجیان در کنار نیروهای مسلح در راه برقراری امنیت جان فشانی می کنند، افزود: امروز اقشار مختلف مردم در بسیج با تکیه بر اراده الهی و اندیشه های رهبرکبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری با اقتدار و صلابت و استوار در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند.

وی با بیان اینکه بسیج از متن مردم بوده و در دفاع از ولایت در عرصه حضور دارد، گفت: بسیجی انقلابی، ولایتمدار، تکلیف مدار، ایثارگر و باایمان، متعهد و متخصص، دلسوز و مسئولیت پذیر و در تراز انقلاب اسلامی در صحنه حاضر بوده و به عنوان نیروی ارزشی آماده دفاع از انقلاب و نظام هستند.

پالهنگ به نقش مردم یاری و محرومیت زدایی بسیج اشاره کرد و گفت: مردم یاری و محرومیت زدایی از اولویت های سپاه و بسیج بوده و در این راستا تیم هایی متشکل از گروههای جهادی بسیجیان در اقشار مختلف در مناطق محروم حضور یافته و به ارائه خدمات به مردم می پردازند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به حضور نوجوانان و جوانان در قالب گروههای جهادی برای خدمت رسانی به مردم و محرومین در ایام سال، افزود: امروز جوانان و نوجوانان بسیجی با روحیه انقلابی و جهادی و با شور و حال خاصی و بدون هیچ چشمداشتی برای محرومیت زدایی آستین همت بالا زده و با روحیه و همت مثال زدنی برای خدمت رسانی به مردم مظلوم در مناطق محروم به هم میهنان خود کمک می کنند.

وی هم چنین با اشاره به شرایط کرونایی و با بیان اینکه مجموعه بسیج و سپاه در کنار کادر درمان و بهداشت قرار دارد، اظهار کرد: تمام پایگاههای مقاومت و حوزه های مقاومت بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی آمادگی را در جهت ارائه آموزش های لازم و مرتبط با کرونا در سطح پایگاههای مقاومت بسیج در مساجد به صورت محله محور با عنوان “هر پایگاه یک پایگاه سلامت” دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در ادامه با اشاره اجرای برنامه های هفته بسیج از ۳۰ آبان تا ششم آذرماه، اظهار کرد: امسال به مناسبت هفته بسیج در شهرستان میاندوآب ۱۷۰ برنامه شاخص با محوریت فضای مجازی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی شرایط کرونایی و لزوم حذف تجمعات با شعار محوری “بسیج، پیشرو خدمت و امیدآفرینی؛ با رویکرد خدمت خالصانه و مومنانه” برگزار خواهد شد.

پالهنگ تصریح کرد: فعالیت گروههای جهادی در سطح پایگاههای مقاومت بسیج، توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی، اعزام گروهای جامعه پزشکی جهت ویزیت و درمان بیماران به‌صورت رایگان، برپایی ایستگاه‌های سلامت‌محور، توزیع رایگان ماسک، کلینیک سیار دامپزشکی، دیدار با خانواده‌های شهدا، افتتاح طرح های محرومیت زدایی و عمرانی، فرهنگ سازی و تولید محتوای آموزشی در راستای مبارزه با بیماری کرونا، فضاسازی محیطی شهرستان و ادارات و حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج از برنامه‌های هفته بسیج در میاندوآب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: ان شالله در پنجم آذرماه امسال و در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) به بیانات مقام معظم رهبری گوش فرا می دهیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.