اجرای آمایش آموزشی از برنامه‌های اولویت‌دار وزارت علوم است
۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۱۹
شناسه : 301049
3
معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: آمایش آموزشی از مصوبه‌های مهم شورای عالی انقلاب فرهنگی به شمار می‌رود و از برنامه‌های اولویت دار نظام آموزش عالی و این وزارتخانه در ماه‌های پیش رو است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، قاسم عموعابدینی در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب، اظهار کرد: آمایش آموزشی از مصوبه‌های مهم شورای عالی انقلاب فرهنگی به شمار می‌رود و از برنامه‌های اولویت دار نظام آموزش عالی و این وزارتخانه در ماه‌های پیش رو است.

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: در این راستا، بازدیدهای محلی و استانی از طریق وزارت انجام شده و زیرساخت ها و مسیری که در حوزه توسعه آموزش عالی و آمایش آموزش عالی داریم، بررسی می کنیم.

وی گفت: در راستای این طرح تلاش می شود تا منطبق بر توانمندی ها و ظرفیت های منطقه، آمایش آموزشی منجر به جریان مهارت آموزی واشتغال فارغ التحصیلان بتوانیم تصمیمان جدید داشته باشیم این موضوع که در طرح تحول دولت است

عموعابدینی با بیان اینکه بخش آموزش عالی در طرح تحول، حوزه آموزش های مهارتی و تواتمندی های منطقه را مورد توجه قرار داده است، تصریح کرد: چشم‌انداز طرح تحول به صورت منطقه‌ای و استانی در منظومه آمایش قرار می گیرد و برای اینکه مدل را به صورت دقیق تر اجرا کنیم، برنامه ریزی کردیم به صورت میدانی کار را جلو ببریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.