اجازه ندهیم عده ای در مردم نگرانی ایجاد کنند/ با اعتقاد و باور انقلاب کردیم و به آرمان ها نیز در هر زمانی پایبند خواهیم بود/ جوانان خستگی ناپذیر، جهادی و انقلابی می توانند گره گشا باشند
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
شناسه : 279722
6

امام جمعه میاندوآب گفت: عده ای در مسائل مختلف به دنبال این هستند تا مردم را با چالش مواجه سازند و لازم و ضروری است تا این موارد بررسی شده و اجازه ندهیم عده ای در مردم نگرانی ایجاد کنند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری و توصیه های ایشان خطاب به جوانان، اظهار کرد: گام دوم را بدون داشتن نقشه راه نمی توان طی کرد و مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم به آن اشاره کرده اند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه باید از تجربه گذشته در نقشه راه استفاده کرد، گفت: مسئولان باید نسبت به رفع نواقص که در 40 سال گذشته بوده است، توجه کرده و نقشه ای برای 40 سال آینده تبیین کنند.

وی با اشاره به اینکه نواقصی داشته ایم ولی نقاط قوت بیشتر از نقاط ضعف بوده است، افزود: اینکه یک روز مسئله دلار و روز دیگر مرغ و گوشت و… ایجاد می شود، نشان دهنده این است که در لایه های نظام حرکاتی هستند که  مردم را با چالش مواجه سازند.

حسن زاده تصریح کرد: لازم و ضروری است تا این موارد در آغاز گام دوم انقلاب بررسی شده و اجازه ندهیم عده ای در مردم نگرانی ایجاد کنند.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: نکته دیگری که در مورد این پیام درنظر داشته باشیم، برنامه و طراحی دشمن است که همواره به دنبال توطئه و دشمنی و برنامه ریزی برای تضعیف نظام بوده و باید در مقابل آنان هوشیار و بیدار باشیم.

وی افزود: سردار رشید اسلام، سردار سلیمانی همواره بر این نکته تاکید می کنند که ما همیشه به دشمنان فکر می کنیم و این جمله نشان دهنده بصیرت  است و بر همه واجب است همیشه در مقابل توطئه دشمنان بیدار بوده و هوشیار باشند و به دشمن اجازه توطئه ندهند.

حسن زاده اظهار کرد: اهداف، آرمان ها و مبانی و اصولی که برای این انقلاب توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی تعیین شده و مقام معظم رهبری نیز برآن تاکید می کنند، غیر قابل تغییر هستند و  این موضوع از نکاتی است که در بیانیه گام دوم به آن اشاره وتصریح شده است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه ما آسایش و آرامش را همراه با آرمان های انقلاب اسلامی می خواهیم، گفت: ما سلطه پذیر و استکبار پذیر نیستیم و با اعتقاد و باور انقلاب کردیم و به این آرمان ها نیز در هر زمانی پایبند خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه جوانگرایی دیگر نکته مطرح شده در بیاینه گام دوم انقلاب است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری به صراحت در این بیانیه تبیین کرده اند که اگر می خواهیم در دهه پنجم انقلاب موفق باشیم، باید به جوانان اعتقاد داشته باشیم.

حسن زاده با بیان اینکه ما تجربه موفقی در اعتماد به جوانان داشته ایم، افزود: هشت سال دفاع مقدس، نمونه بارزی از اعتماد به جوانان و پیروزی است و اگر در دهه پنجم انقلاب نیز در کنار استفاده از تجربه پیشکسوتان، به جوانان اعتماد و اعتقاد داشته باشیم، موفق خواهیم بود.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر کارآمد بودن جوانان، گفت: جوانان خستگی ناپذیر، جهادی و انقلابی می توانند گره گشا باشند.

وی هم چنین بر لزوم توجه به تربیت دینی دانش آموزان، معماری اسلامی و تجلیل از ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان اسلام، اسرا و جانبازان تاکید کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.