اتوبوس گردشگری در میاندوآب راه اندازی می‌شود
۰۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
شناسه : 299438
9
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی میاندوآب گفت: اتوبوس گردشگری در هفته دوم فروردین در میاندوآب به منظور معرفی مناطق گردشگری این شهرستان به مسافران نوروزی راه اندازی می شود.
پ
پ

فاطمه علیزاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای مسافران نوروزی، گفت: در ایام نوروز امسال علاوه بر برپایی نوروزگاه، اتوبوس گردشگری نیز برای آشنایی و بازدید مسافران نوروزی از مناطق دیدنی میاندوآب، اختصاص یافته است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی میاندوآب افزود: این اتوبوس گردشگری از هفتم فروردین ماه شروع به فعالیت کرده و به مدت چهار روز تا ۱۱ فروردین با همکاری شهرداری، گردشگران و مسافران نوروزی را به مناطق دیدنی میاندوآب جابه جا می کند.

وی اظهار کرد: مسجد تاریخی طاق، پل تاریخی تاتائو، سد نورزولو، حجاری‌های صخره‌ای روستای تاریخی شاه‌تپه، مراکز تفریحی و نمایشگاه صنایع دستی، غذای محلی و دستاوردهای زنان روستایی از جمله مناطقی است که به منظور بازدید گردشگران و مسافران نوروزی در این اتوبوس گردشگری پیش بینی شده است.

علیزاده تصریح کرد: نمایشگاه صنایع دستی و دستاوردهای زنان روستایی و جشن نوروزگاه نیز در ساحل رودخانه زرینه رود میاندوآب از ۶ تا ۱۱فروردین ماه برپا می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.