اتحاد و مقاومت در برابر دشمنان؛ رمز پیشرفت کشور/ رمز دوام و بقای انقلاب اسلامی همان رموز پیروزی انقلاب هستند
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۰۱
شناسه : 300159
6
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: وحدت و مقاومت، رمز رشد و پیشرفت کشور و پیروزی بر دشمنان است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز عید فطر میاندوآب با تبریک عید فطر، گفت: باید از فیوضات ماه مبارک رمضان در طول سال استفاده کرده و باید با قرآن مانوس شویم و دعا و مناجات را ترک نکنیم

امام جمعه میاندوآب در ادامه با اشاره به اینکه وحدت و اتحاد رمز پیشرفت ما بوده است، اظهار کرد: امروز به حول قوه الهی رشد و پیشرفت کرده ایم‌ و در دنیا به عنوان یک کشور تاثیرگذار تبدیل شده ایم.

وی گفت: اتحاد و وحدت نخستن عامل پیشرفت و رشد کشور ما بوده است و اگر پیشرفت کرده ایم‌ رمز آن اتحاد بوده است.

حسن زاده با تاکید بر اینکه اتحاد باید حول محور ولایت باشد نه چیز دیگری، تصریح کرد:اتحاد تنها حول محور ولایت رمز پیشرفت است.

امام جمعه میاندوآب، مقاومت را عامل دیگر پیشرفت برشمرد واظهار کرد: مقاومت در برابر دشمن دیگر عامل پیشرفت در کنار اتحاد حول محور ولایت بوده است.

وی افزود: اگر در هشت سال دفاع مقدس مقاومت نمی‌کردیم، اگر در مقابل داعش در فرامرزها نمی ایستادیم،  دشمن را شکست نمی دادیم، بنابراین مقاومت رمز پیروزی است.

حسن زاده با بیان اینکه علت حدوث انقلاب اسلامی همان علل دوام و بقای انقلاب است، گفت: امروز نیز برای دوام انقلاب وظیفه داریم تا عامل پیروزی انقلاب را که همان اتحاد و معنویت و ولایتمداری هستند تقویت کنیم.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.