اتحاد مسلمانان، توطئه های استکبار و صهیونیست ها را نقش بر آب می کند/ پیروزی بر داعش، نتیجه اتحاد مسلمانان بود
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۹:۰۷
شناسه : 269138
5

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی گفت: امروز تمام جبهه کفر، استکبار و صهیونیست در مقابل جبهه اسلام قرار گرفته است و تنها اتحاد مسلمین می تواند این توطئه ها و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کند.

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین صفدر محمدی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به توطئه های دشمنان، اظهار کرد: وحدت مسلمین در شرایط فعلی از ضروریات جامعه  مسلمانان به حساب می آید.

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی افزود: امروز تمام جبهه کفر، استکبار و صهیونیست در مقابل جبهه اسلام قرار گرفته است و تنها اتحاد مسلمین می تواند این توطئه ها و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کند.

وی با بیان اینکه از صدر اسلام تا به امروز دشمنان اگر موفقیتی به دست آورده اند، ابتدا با تفرقه افکنی آن را شروع کرده اند، گفت: آنها ابتدا با تفرقه شروع کرده و بعد استفاده خود را برده اند و اگر آنها صدها سال حکومت مسلمین را به ناحق به دست گرفته اند به همین دلیل بوده است.

محمدی با تاکید بر اینکه مسلمانان باید بیدار بوده و اتحاد خود را حفظ کنند، تصریح کرد: نتیجه اتحاد همانی می شود که ما امروز در زمان خود آن را دیدم و مشاهده کردیم که داعش با آن همه حمایت قدرت های بین المللی و ابرقدرت ها، در مقابل اتحاد و بسیج مردم و همدلی مسلمانان؛ نابود شد.

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی اظهار کرد: برای وحدت نیز مبنا لازم است و مبنای وحدت امت اسلامی نیز پیامبر اکرم(ص) هستند که اگر ما به دستورات پیامبر همراه با قرآن عمل کنیم، وحدت شکل گرفته است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.