اتحاد، راه مقابله با توطئه های دشمنان/ اظهارات و اقدام ترامپ، توهین به عالم اسلام و مقدسات اسلامی است
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
شناسه : 269202
9

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: دشمنان اسلام همواره به دنبال اختلاف افکنی بوده و هستند و در این راه، اتحاد امت اسلامی راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار جواد مولودی، امروز در همایش علمای شیعه و اهل سنت که در این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه دشمنان اسلام همواره به دنبال اختلاف افکنی بوده و هستند، اظهار کرد: اتحاد امت اسلامی راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال این است تا چهره اسلام ناب محمدی(ص) را در دنیا خدشه دار کند، افزود: جریان الحادی و جریان رسانه ای دشمن به دنبال این هستند تا چهره اسلام ناب محمدی(ص) را تخریب کرده و به اهداف خود دست یابند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام با امپراطوری رسانه ای به دنبال  فتنه انگیزی و ایجاد اختلاف هستند، گفت: دشمن با پشتیبانی از منحرفین شیعه و سنی، به دنبال ضربه زدن به اسلام است.

مولودی تصریح کرد: همه تلاش دشمن اسن است که ما زیر پرچم اسلام ناب محمدی(ص) با یکدیگر متحد نباشیم و برای این موضوع نیز برنامه ریزی می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در ادامه به اقدام اخیر ترامپ در مورد معرفی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: اظهارات و اقدام ترامپ، توهین به عالم اسلام و مقدسات اسلامی است.

وی افزود:علما باید روشنگری  به رسالت خود در قبال انقلاب و آرمان های شهدا عمل کرده و از توطئه های دشمنان جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.