اتاق پنجره واحد در میاندوآب راه اندازی شد
۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
شناسه : 299209
8
با هدف حمایت از سرمایه گذران؛ سرپرست فرمانداری میاندوآب گفت: اتاق پنجره واحد بصورت متمرکز متشکل از ادارات و بانکهای متولی در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری در میاندوآب راه اندازی شد.
پ
پ

علی پیام در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: در راستای حمایت از متقاضیان راه اندازی کسب و کارهای جدید، سرمایه گذاران و تولید کنندگان، اتاق پنجره واحد بصورت متمرکز متشکل از ادارات و بانکهای متولی در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری در میاندوآب راه اندازی شد.

سرپرست فرمانداری میاندوآب با بیان اینکه این اقدام با هدف حذف بروکراسی اداری و حمایت از تولیدکنندگان انجام شده است، افزود: کارشناسان و نمایندگان ادارات ذی ربط و بانک های عامل برای خدمت بهتر  به سرمایه گذاران در این اتاق حضور دارند.

وی گفت: حمایت از تولید کنندگان، کار آفرینان و ایجاد اشتغال با درآمد پایدار یکی از اولویت های مهم دولت سیزدهم است و ما نیز در این راستا قدم برمی داریم.

پیام با بیان اینکه میاندوآب از موقعیت ویژه ای برای جذب سرمایه گذاری برخوردار است، تصریح کرد: برای تسهیل این روند،ایجاد مشاغل جدید و جذب سرمایه گذار نیازمند همکاری مردم هستیم که با استقبال ودعوت از سرمایه گذاران شاهد رشد و شکوفایی تولید باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.