ابعاد  مختلف زندگانی حضرت زهرا(س) در جامعه تبیین شود/دشمن از هر فرصتی برای مقابله با نظام اسلامی استفاده می کند
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
شناسه : 304055
4
امام جمعه چهاربرج: امام جمعه چهاربرج گفت: ابعاد زندگانی حضرت زهرا(س) باید تبیین شود،اگر جامعه مبتلا به بعضی از بلاها هست بخاطر دوری از این الگوهاست.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین اصغر جلالی در خطبه های نماز جمعه این هفته چهاربرج با اشاره به ایام فاطمیه، اظهار کرد: این ایام فرصتی است تا با مطالعه درباره زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س)  که بهترین الگو برای بشریت هستند، ایشان را برای جوانان معرفی کنیم.

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه ابعاد زندگانی حضرت زهرا(س) باید تبیین شود، افزود: اگر جامعه مبتلا به بعضی از بلاها هست بخاطر دوری از این الگوهاست و  لازم است بانوان ایران اسلامی روش های تربیتی حضرت زهرا(س) را در ابعاد مختلف اعم از تربیت روحی و عاطفی، تکریم و احترام کودکان، راهنمایی از طریق رفتار عملی، تقویت بعد بندگی و عبودیت و خضوع در برابر معبود مورد مطالعه و الگو قر دهند.

وی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور و حمایت و پشتیبانی کشورهای غربی و آمریکا و آل سعود از این اغتشاشات، گفت: از میان کسانی که در اغتشاش‌های اخیر دستگیر شده‌اند، جمع قابل توجهی با سفارت‌خانه‌های آلمان، فرانسه و انگلیس ارتباط داشته‌اند.

جلالی تصریح کرد: طبق بررسی های اطلاعاتی که انجام گرفته در این آشوب‌ها، عربستان پول آشوب‌ها را تأمین می‌کرده و هدایت عملیاتی آشوب‌ها به عهده عوامل رژیم صهیونیستی بوده است و شبکه‌سازی وهدایت آشوب‌ها توسط سه کشور آلمان، فرانسه و انگلیس دنبال شده است، البته عربستان و آمریکا در مدیریت تبلیغاتی آشوب‌ها هم نقش ویژه‌ای برعهده داشته‌اند.

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه بدنه اغتشاشات را عمدتاً جوانان بین ۱۵ تا ۳۰ سال تشکیل  می دادند، اظهار کرد: این اغتشاشات اگرچه «جنبش زنان» نامیده شده، اما تنها ۱۱ درصد اغتشاش‌گران را دختران و زنان تشکیل داده و ۸۹ درصد آنان مذکر بوده‌اند!

وی با ارائه آماری از سطح تحصیلات شرکت کنندگان در اغتشاشات که توسط مراجع اعلام شده، افزود: طبق آمار حدود ۴۷ درصد از دستگیرشدگان از آسیب‌دیدگان اجتماعی بوده اند.

جلالی با بیان اینکه دشمن فرصت طلب است و از هر فرصتی برای خود استفاده می کند، گفت: باید کشور را طوری مدیریت کرد و به سطحی رساند که بیگانگان طمع نکنند از نقاط آسیب دیده استفاده کرده و آسیب بزنند.

امام جمعه چهاربرج در ادامه با اشاره به اینکه هر زمان در عرصه بین‌المللی اتفاق بزرگی رخ می‌دهد جنایت‌های اسرائیل نیز بیشتر می‌شود و بدین‌گونه از مشغول‌بودن افکار عمومی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کند که جام جهانی قطر نیز یکی از همین مثال‌ها است، اظهار کرد: ذات رژیم صهیونیستی با جنایت پیوند خورده است.

وی با بیان اینکه نمایش‌های کاغذی محکومیت صهیونیستها توسط سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی، بیشتر به طنز‌های تلخ شباهت دارد، تصریح کرد: به همین دلیل است که گروه‌های مقاومت در فلسطین با انتخاب راهبرد “مقاومت ترکیبی” انواع حملات مسلحانه فردی و جمعی با سلاح سرد و گرم و سبک و نیمه‌سنگین و نیز حملات سایبری و هکری را برعلیه صهیو نیستها و منافع حیاتی و راهبردی آنان شدت بخشیده‌اند .

جلالی با اشاره به امضا توافقنامه رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی برای عادی سازی روابط، اظهار کرد: این رژیم کودک کش و خونخوار تصور می‌کرد که پس از امضای این توافقنامه‌های با حکام عربی ،می‌تواند با ملت‌های عربی هم وارد فرایند عادی‌سازی روابط شود اما برخورد تماشگران عرب در قطر با خبرنگاران صهیونیست نشان داد که عادی‌سازی پروژه‌ای شکست خورده است.

وی گفت: جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فرصتی بی‌نظیر برای قدرت‌نمایی فلسطین تبدیل و مشخص شد که ملت عرب‌ از رژیم صهیونیستی نفرت دارند و تحقیر خبرنگاران صهیونیستی در قطر تا جایی پیش رفته که آنها آشکارا به انزوای شدید خود در این کشور اعتراف می‌کنند.

امام جمعه چهاربرج تصریح کرد: اوج هراس صهیونیست‌ها را می‌توان در بیانیه هشداری شرکت رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی مشاهده کرد که از تمامی خبرنگاران حاضر در قطر خواسته هویت خود را کاملاً مخفی نگه داشته و به زبان عبری حرف نزنند و از هیچ علامت و نشانه‌ای که نشان دهد اسرائیلی هستند، استفاده نکنند.

جلالی اظهار کرد: اشغال، تجاوز، جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت، جنایت علیه غیرنظامیان، انفجار و تخریب منازل مسکونی، از بین بردن مزارع و باغات، زندانی کردن کودکان، تروریسم، آدم‌ربایی، تبعیض نژادی، نقض گسترده و وسیع حقوق بشر و هر جنایتی که تا کنون علم حقوق آن را شناسایی کرده است، توسط رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

وی گفت: رژیم صهیونیستی از هیچ جنایتی فروگذار نکرده است و تنها راهکار برای از بین بردن این غده سرطانی مقاومت ملت ها بوده و  ان شاالله به زودی روزی می رسد که رژیم صهیونیستی از روی کره زمین محو شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.