ابطال 1530 فقره کالابرگ نفت سفید در منطقه میاندوآب
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
شناسه : 278731
3

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب از ابطال یک هزار و 530 فقره کالابرگ نفت سفید تحت پوشش منطقه میاندوآب در 9 ماه نخست امسال در این منطقه خبر داد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، داوود فعال پور در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با تلاش شبانه روزی همکاری کارکنان بخش های عملیاتی، ستادی و نواحی هشت گانه تابعه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب و با هماهنگی دهیاری‌ها وشورای روستاها، مراکز بهداشت و مراجعه خانه به خانه و ویرایش اطلاعات خانوارها در هشت شهر جنوب آذربایجان غربی ازتوزیع بی رویه دو میلیون لیتر نفت سفید جلوگیری بعمل آمد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب افزود: در سال گذشته با توزیع کالابرگ مرحله جدید و بازنگری انجام شده در مدت سه ماه کالابرگ نزدیک به 28 هزار خانوار خذف شد.

فعال پور تصریح کرد: در 9 ماهه نخست امسال نیز با بازنگری مجدد خانوارهای حوزه تحت پوش این منطقه تعداد یک هزار و 530 فقره کالابرگ نفت سفید ابطال و از چرخه سوخت توزیعی خارج شد.

وی اظهار کرد: با توجه به کوهستانی بودن وآغاز بارش های زمستانی در منطقه وجلوگیری از اختلال در روند سوخت رسانی به نقاط صعب العبور،بیش از 138میلیون لیتر فرآورده نفت سفید در بین خانوارهای روستایی وفاقد گاز شهری منطقه توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب افزود: تمهیدات لازم برای توزیع بموقع نفت سفید درزمان قطعی احتمالی شبکه گاز خانگی شهری و روستایی پیش بینی شده است و مراکز تامین و مجاری توزیع نفت سفید آماده خدمت رسانی در شرایط سخت و سرمای طولانی را دارند.

وی گفت: تعداد 16باب تاسیسات سیلندرپرکنی نیز در سطح منطقه فعال بوده و وظیفه توزیع روزانه 110تن گاز مایع برای مصارف خانوارهای فاقد گاز شهری وخانوارهای روستایی رابرعهده دارند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.