آگاهسازی و پیشگیری مهم ترین راهکار مبارزه با مواد مخدر هستند
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
شناسه : 281778
5

فرماندار میاندوآب گفت:باید با برگزاری جلسات در مساجد مردم را نسبت به عواقب مصرف مواد مخدر آگاهسازی کنیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، فرماندار میاندوآب امروز در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندوآب با تاکید بر اینکه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر یک وظیفه همگانی است، گفت: همه باید در راستای آگاهسازی جامعه تلاش کنیم.

مهدی قهرمانی با بیان اینکه آموزش و پرورش در این زمینه نقش مهمی دارد، اظهار کرد: باید از ظرفیت آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان در راستای آگاهسازی جامعه گام برداشت.

وی با تاکید بر اینکه تلاش های انجام گرفته، نتیجه بخش بوده است، افزود: همه دستگاهها ملزم به همکاری در زمینه مبارزه با مواد مخدر هستند.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه بی توجهی به موضوع پیشگیری می توان تبعات زیان باری را داشته باشند، تصریح کرد:  شاید برخی از مسائلی که امروز شاهد هستیم، به دلیل عدم آگاهی است.

قهرمانی با اشاره به اینکه باید به آموزش و آگاهسازی در روستاها توجه بسزایی شود، اظهار کرد: باید با برگزاری جلسات در مساجد مردم را نسبت به عواقب مصرف مواد مخدر آگاهسازی کنیم.

وی با بیان اینکه در بحث مبارزه با مواد مخدر حدود چهار هزار شهید تقدیم کرده ایم، گفت: تنها با مطرح کردن دغدغه به جایی نمی رسیم بلکه باید سیستم وار عمل کرده و تا جایی که می توانیم در حل این معضل تلاش کنیم.

کشف 16 کیلوگرم انواع مواد مخدر در یک ماه گذشته

هم چنین فرمانده انتظامی میاندوآب نیز در این جلسه اظهار کرد:  در بین دو جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان در راستای مبارزه با سوداگران مرگ تعداد 16 طرح مبارزه با مواد مخدر در زمینه کنترل محورهای مواصلاتی و ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی و… اجرا شده است.

سرهنگ حسن شیخ نژادافزود: در این راستا با اقدامات انجام گرفته، 16 کیلو و 350گرم انواع مواد مخدر در شهرستان میاندوآب کشف و تعداد 41 نفر در راستای مبارزه با مواد مخدر دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: برپایی کلاس آموزش پیشگیری همگانی در مدارس و…. از جمله اقداماتی بوده که در یک ماه گذشته و در طول سال در شهرستان میاندوآب به مرحله اجرا در می آیند.

وی با اشاره به دستگیری 117 نفر معتاد متجاهر در این مدت گفت: در زمینه مبارزه با مواد مخدر هشت دستگاه خودرو و موتور سیکلت نیز توقیف شده است.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.