آموزش و پرورش میاندوآب در برزخ تغییر مدیریت/ سکاندار بعدی آموزش و پرورش میاندوآب کیست؟
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
شناسه : 278804
5

اداره آموزش و پرورش میاندوآب که عنوان معاونت مدیرکلی را نیز یدک می کشد، هنوز سکاندار بعدی خود را نمی شناسد و در واقع در برزخ به سر می برد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، آموزش و پرورش یکی از نهادهای مهم فرهنگی و شاید مهم ترین نهادی که تربیت نیروی انسانی را برعهده دارد، شناخته می شود.

مسئولیت‌ اصلی آموزش و پرورش، انسان سازی است و باید براساس اهداف نظام اسلامی به قانون اساسی و دیگر اسناد فرادستی، انسان خلیفة‌الله تربیت کند.

آموزش و پرورش میاندوآب نیز یکی از اداراتی است که جامعه ای در حدود 50 هزار نفر اعم از فرهنگی و دانش آموز را شامل می شود و اکنون جلال پورمیرزا مدیر این اداره مهم و تاثیرگذار به پایان دوران خدمت خود رسیده و باید پس از 35 سال به جمع بازنشستگان بپیوندد.

آنطور که از گفته ها و شنیده ها نیز بر می آید، امروز نیز آخرین روز کاری پورمیرزا در اداره آموزش و پرورش میاندوآب است و وی که از تیر ماه سال 93 مدیریت آموزش وپرورش میاندوآب را عهده دار بوده است، باید جای خود را به مدیر بعدی که چهل و یکمین مدیر آموزش و پرورش میاندوآب خواهد بود، بدهد.

اما اداره آموزش و پرورش میاندوآب که عنوان معاونت مدیرکلی را نیز یدک می کشد، هنوز سکاندار بعدی خود را نمی شناسد و در واقع در برزخ به سر می برد.

البته شنیده ها از مطرح شدن و رقابت سرسختانه سه گزینه (س_ا)،(ع_م) و (ب_ت) برای سکانداری آموزش و پرورش میاندوآب دارد ولی هنوز رئیس بعدی مشخص نیست و احتمال اینکه فردی به غیر از این سه گزینه نیز بر صندلی ریاست آموزش و پرورش میاندوآب تکیه بزند، وجود دارد.

حال باید منتظر ماند و دید که قرعه به نام چه کسی می افتد و فرماندار میاندوآب و مدیرکل آموزش وپرورش استان چه تصمیمی برای آموزش و پرورش میاندوآب می گیرند و تکلیف رئیس جدید چه زمانی مشخص شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.