آمریکا و دشمنان از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در هراس هستند/ باید بصیر و مطیع امر ولایت باشیم
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
شناسه : 266144
11

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوکان گفت: آمریکا و دشمنان  از ترویج فرهنگ شهید و شهادت و ایثارگری  در بین جوانان و نسل های آینده و کنونی در هراس هستند

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار طالب رحیمی در مراسم یادواره شهدای پایگاه انصار حوزه مقاومت بسیج یک شهری در سخنانی با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: ما هرچه داریم به برکت خون شهداست و باید قدردان آن باشیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوکان با اشاره به توطئه ها و نقشه های دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی، افزود: دشمن به دنبال این است تا فرهنگ شهادت و ایثارگری را از ما بگیرد تا بتواند به اهداف خود دست یابد.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب از همان آغاز شکل گیری انقلاب بر عیله ایران دست به توطئه زدند و این توطئه ها امروز نیز علیه ایران همچنان وجود دارد، گفت: امروز دشمنان در اتاق فکر خود نظام اسلامی را به پرنده ای که دارای دو بال به اسم فرهنگ ایثار و شهادت و بال دیگر به اسم فرهنگ انتظار و امید به آینده است.

رحیمی تصریح کرد: دشمنان در برنامه ریزی های خود به این نتیجه رسیده اند که باید فرهنگ ایثار و شهادت و ولایت را از ایرانی ها بگیریم تا به هدف خود دست یابیم و در این راستا نیز تلاش می کنند.

فرمانده سپاه بوکان اظهار کرد: آمریکا و دشمنان  از ترویج فرهنگ شهید و شهادت و ایثارگری  در بین جوانان و نسل های آینده و کنونی در هراس هستند و لذا می خواهد مانع از آن شود.

وی با تاکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم تا هوشیار و بصیر بوده و مطیع امر ولایت باشیم، افزود: دشمنان از جهان شمول شدن فرهنگ شهید فهمیده ها در هراس هستند.

رحیمی با بیان اینکه باید در مقابل توطئه های دشمنان هوشیار و آگاه باشیم، گفت: دشمن همواره به دنبال توطئه چینی است و لذا باید بصیر و مطیع امر ولایت باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.