آمریکا قطعا باید از منطقه خارج شود/صدای شکستن استخوان های آمریکا بعد از نخستین سیلی انتقام شنیده می شود
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۹:۳۵
شناسه : 298180
9
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: امروز صدای شکستن استخوان های آمریکا بعد از نخستین سیلی انتقام شنیده می شود و رویدادهای چند ماه اخیر و شکست های پی درپی آمریکا دز منطقه نشان دهنده این موضوع است.
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی عین الاسد، نخستین قدم از انتقام سخت بود.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه انتقام سخت از قاتلان حاج قاسم سلیمانی قطعی است، افزود: نخستین سیلی از انتقام سخت به گوش آمریکایی ها در عین الاسد نواخته شد که در طول تاریخ بی سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم نه تنها متعلق به مردم ایران بلکه متعلق به جبهه مقاومت بودند، گفت: قطعا علاوه‌بر ایران اسلامی جبهه مقاومت نیز منتقم خون حاج قاسم خواهند بود.

حسن زاده با بیان اینکه آمریکا قطعا باید از منطقه خارج شود، تصریح کرد: امروز صدای شکستن استخوان های آمریکا بعد از نخستین سیلی انتقام شنیده می شود و رویدادهای چند ماه اخیر و شکست های پی درپی آمریکا دز منطقه نشان دهنده این موضوع است.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اخراج آمریکا از منطقه، تصریح کرد:آمریکاییها این را بدانند که این منطقه جای آنها نیست و باید از منطقه خارج شوند و گرنه باید تابوت سربازان خود را به کشورشان انتقال دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.