آمریکا در موضوع برجام تنها مانده است/ احتمال وقوع جنگ بین المللی در هر لحظه ای وجود دارد
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
شناسه : 267055
8

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در موضوع برجام، تنها مانده و بقیه کشورها مانند روسیه، چین، آلمان و فرانسه به ایران پیوسته اند و این را باید مراقبت کنیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، جهانبخش محبی نیا در جمع دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور میاندوآب با تحلیلی از وضعیت سیاسی جهان، اظهار کرد: مشکلات خاورمیانه به عنوان منطقه ای که در برخی کشورها نگاه ناسیونالیستی در اوج است، در حال تبدیل شدن به مشکلات جهانی است.

وی افزود: اگر بنده در یک کنفرانس بین المللی صحبت می کردم حتما می گفتم که ضعف رهبریت در خاورمیانه و چه بسا جهان، سبب این بدبختی شده و دنیا را به آشفتگی برده است.

محبی نیا با اشاره به اینکه جهانی سازی و جهانی شدن متولد نشده کنار رفت، گفت: اکنون دوره آشفتگی است و هر آن احتمال یک جنگ بین المللی بوده و هر جا که کشوری اشغال می شود باید احتمال جنگ را داد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس دهم، تصریح کرد: باید در نشست های اقتصاد حهانی از ضعف اقتصادی و از نبود عدالت اقتصادی و فاصله وحشتناک طبقاتی صحبت کرد و این را گفت که در درآمد سرانه کشورها، فاصله بسیار است و این امر نباید سبب غرور  و افتخار کشورها شود.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس به موضوع برجام نیز اشاره ای کرد و گفت: آمریکا تنها مانده و بقیه کشورها مانند روسیه، چین، آلمان و فرانسه به ایران پیوسته اند و این را باید مراقبت کنیم.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.