آمریکا در افکار عمومی دنیا نابود شد/ اظهارات ترامپ دیکته شده اسرائیل بود
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
شناسه : 266955
6

نماینده مجلس نهم گفت: با اظهارات ترامپ، در افکار عمومی دنیا، آمریکا نابود شد و می شد که صدای شکسته شدن استخوان های آمریکا را شنید.

پ
پ

روح الله بیگی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه ترامپ از عقل و منطق برخوردار نیست، اظهار کرد: هرکس از عقل و منطق برخوردار باشد، با منطق نیز حرف می زند و جغرافیا را تحریف نمی کند.

این نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه به نظر می آید اظهارات ترامپ دیکته شده اسرائیل به ترامپ است، افزود: اظهارات و یاوه گویی های ترامپ بار دیگر اثبات کننده این موضوع است که آمریکا بد عهد بوده و به آن نمی شود اعتماد کرد.

وی با بیان اینکه قبل از مذاکرات، رهبر معظم انقلاب بارها هشدار دادند و موارد را تبیین کردند، گفت: در افکار عمومی دنیا، آمریکا نابود شد و می شد که صدای شکسته شدن استخوان های آمریکا را شنید.

بیگی تصریح کرد: کشورها را با رهبرانشان می شناسند و اظهارات ترامپ در واقع نشان داد که ایران به پیروزی رسید و بر بام بلندای تاریخ می توانستید صدای رهبر معظم انقلاب را که بارها بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا و بدعهدی آنها تاکید و هشدار می دادند، بشنوید.

این نماینده سابق مجلس اظهار کرد: ترامپ بدعهدی آمریکا را که ایران فریاد می زد به دنیا ثابت کرد.

وی با اشاره به استفاده ترامپ از عبارت مجعول خلیج ع ر ب ی، افزود: اینکه خلیج همیشه فارس را با عبارت مجعول ع ر ب ی مطرح کرد، متاثر از رشوه های دریافتی از عربستان سعودی بود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.