آمریکا، روح و جسم برجام را نقض کرده است/ مسئولان باید پاسخ قاطع و محکمی به تحریم های اخیر بدهند
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۸:۲۷
شناسه : 263952
6

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: با تحریم های جدید آمریکا، روح و جسم برجام نقض شده و امیدواریم هیئت نظارت بر برجام که ناظر بر عملکرد و اجرای آن است در این زمینه به سرعت تصمیم گرفته و واکنش مناسبی را شاهد باشیم.

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین  جواد مجتهد شبستری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به تصویب تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، اظهار کرد: این تحریم ها به عبارتی تمدید تحریم های قبلی و به عبارتی تحریم های جدید و به قول یکی از نمایندگان کنگره آمریکا، گسترده ترین تحریم ها علیه ایران است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: این نوع رفتار و عملکرد دولت و مجلس آمریکا، بار دیگر فرمایشات رهبر معظم انقلاب و پیش بینی ایشان را که هیچ خوش بینی و اعتماد به غرب و آمریکا روا نیست را ثابت می کند.

وی با بیان اینکه آمریکائیها بارها نشان داده اند که قابل اعتماد نیستند، گفت: این اقدام اخیر آنها نیز مهر تاییدی دیگر بر بی اعتمادی نسبت به آنها بود و نباید به آنها خوشبین بود.

مجتهد شبستری با تاکید بر واکنش مناسب و سریع به این اقدام آمریکائیها، تصریح کرد: لازم است، هیئت نظارت بر  برجام که ناظر بر عملکرد و اجرای آن است در این زمینه به سرعت تصمیم گرفته و واکنش مناسبی را شاهد باشیم.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: امیدواریم دستگاه دیپلماسی و هم مسئولین مربوطه در شورای عالی امنیت ملی و هئیت نظارت بر برجام، مقتدرانه در مقابل اینگونه رویکردها بایستند.

وی با اشاره به اینکه با این اقدام آمریکا، هم روح و هم جسم برجام نقض شده است، افزود: ملت ما بی صبرانه منتظر است که ببینند عملکرد دولتمردان در مقابل این رویکرد آمریکا چگونه خواهد بود.

مجتهد شبستری گفت: امیدواریم که یک پاسخ و عکس العملی مناسبی به این اقدام و رویکرد آمریکا را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.