آمادگی کامل پلیس برای تامین انتخابات در میاندوآب
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۱۵
شناسه : 294683
9
فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد: فرمانده انتظامی میاندوآب از آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ رستم پور فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب در نشست خبری با خبرنگاران از آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و گفت: انتظار داریم فعالان حوزه رسانه شور و تبلیغات قابل تحسین آحاد مردم انقلابی را جهت آگاهی و اطلاع دوستاران و دلسوزان نظام و کوری چشم معاندان نظام به درستی منعکس نمایند.

فرمانده انتظامی میاندوآب  افزود: تبلیغات سو معاندین واستکبار جهانی درانتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با یاری خداوند منان و هوشیاری و بصیرت ملت فهیم ایران خنثی  خواهد شد.

وی با اشاره به مواد قانونی تخلفات انتخاباتی درفضای مجازی و مطبوعات دیداری و رسانه های شنیداری از اقدامات شاخص انتظامی شهرستان در هفته گذشته خبرداد و افزود: فعالیت ها در فضای مجازی توسط پلیس فتا رصد می شود.

رستم پور در ادامه به اقدامات اخیر پلیس در راستای مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ اشاره و تصریح کرد: در راستای پاکسازی مناطق آلوده و جلوگیری ازورود و خروج کالاهای غیرمجاز با اجرای چند طرح ضربتی موفق به کشف هشت کیلو و ۳۴۰ گرم مواد مخدر ازنوع تریاک، دستگیری چهار نفر توزیع کننده مواد مخدر و جمع آوری پنج نفر معتاد متجاهر و کشف و ضبط ۱۱۲هزارو ۸۰۰ نخ انواع سیگارت خارجی به ارزش ریالی ۶۵۰ میلیون ریال انجام شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه متاسفانه عده ای محدودی از رانندگان خودروهای سواری با ایجاد صدای ناهنجار و پخش موسیقی غیرمجاز موجب آزردگی خاطر شهروندان وبرهم زدن نظم وامنیت عمومی شده و عده ای از رانندگان نیز با فک غیرقانونی پلاک خودرو و تردد بدون پلاک در سطح شهر و جاده ها مقررات قانونی را نقض نموده و موجب اخلال درنظم عمومی می شوند، افزود: به هردو طیف رانندگان تذکر داده می شود این موارد در صورت مشاهده توسط پلیس خودروها توقیف و به پارکینگ دلالت و رانندگان بعنوان متخلف به مقام محترم قضایی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.