آماده باش کامل همه دستگاه های امدادی و خدماتی در میاندوآب/ تیم های پزشکی و امدادی به مناطق زلزله زده اعزام شدند
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
شناسه : 268053
2

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار میاندوآب گفت: تمامی مسئولان و ادارات از ساعات اولیه وقوع زمین لرزه در آماده باش کامل بوده و تمهیدات لازم برای اسکان اضطراری ومقرهای یدکی اندیشیده شده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، فرهاد جودی، ظهر امروز در دومین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان میاندوآب، پس از زلزله دیشب، اظهار کرد: در ساعات اولیه حادثه زلزله غرب کشور با هماهنگی ستاد مدیریت بحران میاندوآب، اکیپ های پرستاری، پزشکی و امداد و نجات متشکل از تیم های واکنش سریع، پزشکی جراحی و برداشت آوار از شهرستان میاندوآب به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعزام شدند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار میاندوآب افزود: تمامی مسئولان و ادارات از ساعات اولیه وقوع زمین لرزه در آماده باش کامل بوده و تمهیدات لازم برای اسکان اضطراری ومقرهای یدکی اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه هیچگونه مشکلی از بابت ارائه خدمات توسط شرکت های گاز، برق، مخابرات و آب و فاضلاب در شهرستان میاندوآب وجود ندارد، گفت: خسارت وارده در این شهرستان جزئی بوده و اکیپ هایی جهت بررسی و اعلام خسارات ناشی از زلزله و مرتفع نمودن مشکلات خسارت دیدگان تشکیل یافته است.

جودی تصریح کرد: در روستاهای این شهرستان خسارات مالی مختصری از جمله فرو ریختن دیوار محوطه ها و سقط احشام بوجود آمده که از سوی اکیپ های تشخیص خسارت برآورد شده و به استانداری منعکس می شود.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار میاندوآب با تاکید بر اینکه باید آموزش های لازم برای مردم در این زمینه ارائه شود، اظهار کرد: باید آموزش همگانی در مورد زلزله مد نظر قرار گیرد تا از مشکلات ناشی از عدم آگاهی جلوگیری شود.

وی هم چنین بر لزوم نوسازی و تجهیز ساختمان های فرسوده روستایی و شهری تاکید کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.