آماده استقبال و حمایت از سرمایه گذاران در میاندوآب هستیم
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۹:۳۹
شناسه : 269596
7

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: دست همه سرمایه گذاران را فشرده و از آنها برای سرمایه گذاری در این شهر دعوت می کنیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، احد غفاری، امروز در مراسم افتتاح واحد تولیدی در شهرک صنعتی شهید باکری میاندوآب در سخنانی با تاکید بر اینکه دولت و مسئولان باید از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران حمایت کنند، اظهار کرد: امیدواریم با توسعه واحدهای تولیدی، شاهد اشتغالزایی و رونق تولید در شهرستان میاندوآب باشیم.

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب افزود: سرمایه گذاری که برخلاف برخی سرمایه گذاران، این شهرستان مهاجرت نکرده و در این شهرستان سرمایه گذاری می کند، جای تقدیر و تشکر فراوان دارد و باید این امر را به فال نیک گرفت.

وی با تاکید بر اینکه شورای شهر از سرمایه گذارانی که به فکر تولید و اشتغال در این شهرستان هستند، استقبال می کند، گفت: ما در شورای شهر، دست همه سرمایه گذاران را فشرده و از آنها برای سرمایه گذاری در این شهر دعوت می کنیم.

غفاری تصریح کرد: از مسئولان نیز انتظار داریم تا از سرمایه گذارانی که در این شهر قصد سرمایه گذاری دارند، حمایت کنند تا شاهد رونق تولید و اشتغال باشیم.

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب اظهار کرد: باید برای رشد و بالندگی میاندوآب و اشتغالزایی در میاندوآب گام برداشته و با پشتیبانی و حمایت از سرمایه گذاران،  فضا را برای بخش خصوصی آماده سازیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.