آغاز لکه‌گیری معابر اصلی شهر میاندوآب/ عملیات آسفالت اساسی معابر شهر میاندوآب از سال آینده آغاز می شود
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۳۰
شناسه : 299181
9
 شهردار میاندوآب: شهردار میاندوآب گفت: با راه اندازی کارخانه آسفالت جدید شهرداری میاندوآب؛ قول می دهیم که بی سابقه ترین آسفالت سطح شهر را انجام داده و نیمی از معابر شهر آسفالت ریزی شود.
پ
پ

بابک قدیمی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: در راستای بهبود وضعیت معابر و آسفالت شهری، کار لگه گیری و مرمت و بهسازی آسفالت معابر میاندوآب آغاز شده است و این کار تا پایان سال و آغاز سال نو ادامه خواهد یافت.

شهردار میاندوآب با اشاره به پیگیری های انجام گرفته برای دریافت قیررایگان، افزود: در این راستا با پیگیری های انجام شده از طریق معاونت عمرانی استانداری، ۳۵۰ تن قیر رایگان را تحویل گرفتیم و در ادامه نیز تا عید نوروز بخش دیگری را تحویل می گیریم.

وی افزود: اقدامات لازم برای راه اندازی کارخانه آسفالت قدیمی شهرداری میاندوآب در حال انجام بوده تا با راه اندازی آن، برای لکه گیری از آسفالت تولیدی این کارخانه استفاده کنیم و در کنار آن پیگیر راه اندازی کارخانه آسفالت جدید شهرداری هستیم.

قدیمی تصریح کرد: نبود دستگاه سنگ شکن در کارخانه آسفالت جدید شهرداری یکی از مشکلات اساسی است که در این راستا طی سفری به تهران و با رایزنی های انجام گرفته، برای حل این مشکل تلاش می کنیم.

شهردار میاندوآب اظهار کرد: با راه اندازی کارخانه آسفالت جدید شهرداری میاندوآب؛ قول می دهیم که بی سابقه ترین آسفالت سطح شهر را انجام داده و نیمی از معابر شهر آسفالت ریزی شود.

گفتنی است مشکل آسفالت معابر شهری یکی از مشکلات اساسی بوده که همواره مردم میاندوآب را رنج می دهد و مردم این شهر همواره از آسفالت نامناسبت معابر شهری و کوچه ها گله مند بوده اند  و از سوی دیگر به توجه به موقعیت استراتژیکی میاندوآب در منطقه و پل ارتباطی بین چهار استان، سبب ثبت تصویر نامناسب از میاندوآب در اذهان مسافران نیز می شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.