آغاز فعالیت واحد تولید مکمل غذایی در میاندوآب
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۰۱
شناسه : 315947
6
معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب خبر داد: معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: واحد تولید مکمل غذایی، انواع جوانه‌ها و قاووت در شهرک صنعتی میاندوآب شروع به کار کرد.
پ
پ

رضا مقدم در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اعلام این خبر، اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر، بهره‌برداری از یک واحد تولید مکمل غذایی، انواع جوانه‌ها و قاووت در شهرک صنعتی میاندوآب آغاز شد.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: این واحد تولید مکمل غذایی، انواع جوانه‌ها و قاووت با صرف اعتباری بالغ بر ۶۲ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مقدم گفت: این طرح با ظرفیت تولید سالانه ۵۰ تن انواع مکمل غذایی، در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۳۰۰ مترمربع و دارای یک هزار و ۲۰۰ مترمربع تأسیسات مسقف در شهرک صنعتی شهید باکری شهرستان میاندوآب به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: از مجموع اعتبار ۶۲ میلیاردریالی برای راه‌اندازی این پروژه، مبلغ ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات بانکی بوده که برای تجهیز و خرید ماشین‌آلات و دستگاه‌های تولیدی آن پرداخت شده است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب اظهار کرد: با آغاز بهره‌برداری از این طرح، برای ۱۵ نفر به‌صورت مستقیم و پایدار، زمینه اشتغال فراهم و تعداد ۱۵ خانوار از مزایای این طرح بهره‌مند می‌شوند.

مقدم افزود: هدف از اجرای این طرح، افزایش ارزش‌افزوده محصولات کشاورزی، ایجاد اشتغال، تولید محصولات غذایی سالم و ارگانیک به‌ویژه برای کودکان و نوجوانان است.

وی با بیان اینکه این طرح از ایده‌های موفق بانوان کارآفرین در میاندوآب است، تصریح کرد: این بانوان ابتدا به‌صورت مشاغل خانگی در سال ۱۳۹۶ در زمینه فراوری غلات، انواع جوانه‌ها و خشکبار فعالیت خود را آغاز و با بازاریابی مناسب و توسعه طرح به‌صورت کاملاً مکانیزه و صنعتی، علاوه بر ایجاد اشتغال برای خود، تعداد ۱۵ نفر از بانوان میاندوآب را نیز در این واحد تولیدی جذب کرده‌اند.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب اظهار کرد: زنان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند، ازاین‌رو توانمندسازی و حمایت از فعالیت‌های بانوان یکی از برنامه‌های اولویت‌دار جهاد کشاورزی است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.